Komende week heeft xl wel dozen pampers in de bonus, maar hier geen xl in de buurt Dreft hoef ik niet meer nu En h& s inderdaad ook nog.. Ik wacht de pampers nog wel ff af, kan de laatste week altijd nog dan..
Hier vanmorgen alleen de antikal en de kledingspray meegenomen. Zit er een meisje achter de kassa die ik nog nooooooooooit gezien had (maar ik heb met de kinderwagen maar 1 kassa waar ik door kan) Dat meisje bleek van een ander filiaal te komen, maar had de bonnen nog nooit gezien en ging dus aandachtig de voorwaarden zitten lezen waarna ze me moeilijk aankijkt en zegt: 'hoe kommie aan die bonnuh?' Ik dus in het kort proberen uit te leggen, maar ze wou alles weten. *en ondertussen werd de rij achter me maar langer*
Oja hoor, kreeg het gewoon mee. Maar ze vond het reuze interessant dus wilde van a tot z alles weten terwijl het superdruk was.
Net bij de appie geweest... Zal zo mijn bonnetje even uitpluizen, maar het was 160 euro, na bonus 110 en na lihl-bonnen 50 euro... Zaten ook mn weekboodschappen bij trouwens, heb 44 bonnen ingeleverd!
En nog een leuk bedrag toe voor overige boodschappen 1 bon per product en van de koffie de kleine potjes genomen
Girl, hier ook geen xl helaas... Mango, hoop dat de bonnen vandaag binnen waren! Ik heb ook leuk geshopt, alles gratis of geld toe...
Vandaag voor de 4e x deze week rondje geschopt bij de AH. Betaald 16 euro voor een hele tas met boodschappen. Voor de bonus was het 75 euro, erna 56 euro en nu "maar"16 euro. Moet wel zeggen dat ik gelijk de weekboodschappen heb gehaald dus dat was een koopje
Iemand ervaring met lihl bij kruidvat? Volgende week dreft afwasmiddel, flush, h&s en nog paar merken in de aanbieding.. Producten hebben de normale prijs maar bij 2 producten een pot ariel tabs erbij...
mij is nog nooit korting op korting gelukt bij de kruidvat. Ik probeer het niet meer. Was de vorige keer mijn bonnen kwijt voor niks
Maar, het is in principe toch geen korting op korting? De producten kosten toch hetzelfde als normaal? Alleen nu extra Ariel erbij...
Ja, sorry, ze waren vandaag binnen, nog bedankt!!!! Jollietje en candijtje die van jullie waren er gisteren! Heb het heel druk (gehad) met de ziekenboeg hier, en ben zelf ook helemaal niet lekker, maar zelfs met 39 graden koorts moest en zou ik vandaag naar de appie gaan, zou anders zo gebaald hebben van alles wat ik misgelopen was...
Graag gedaan hoor. Haha wat zijn we toch erg. Al ben je nog zo ziek, de koopjes kan je toch niet laten lopen. Beterschap daar allemaal!