LIHL topic Maart 2013

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door limmeke, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat laatst ook met iemand alleen dan andere bonnetjes via Marktplaats.. Heel erg frusterend!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    post NL kloot zeker
    ik kreeg een portokaart.. ff betalen.. maar ik frankeer nooit zelf.. laat ik doen op het postkantoor.. met hun machine, weegding en stickeruitdraai.. ik betaal dus nix en heb een klacht ingediend.

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Owja, ik kreeg ook een portokaart een tijdje terug... ;)
    Had iemand 44 cent op een boekje gedaan ipv 54 cent, en kon dus 1,08 euro overmaken (1zegel+boete) naar postnl voordat ik mn boekje kreeg, gezeik...

4. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    hier ook al een portokaart. Was 1 postzegel op geplakt ipv 2. Of ik even 1,08 kon overmaken. Ze rekenen gelijk maar 0,54 cent administratiekosten.

5. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

10 mei 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Laatst een brief gehad van een bedrijf waar we offerte hadden aangevraagd, waren vergeten te frankeren.
    Zat er ook zo een frankeer kaart bij van post nl, heb het niet teruggestuurd vervolgens nog een keer een herinnering maar daarna niks meer gehoord is inmiddels weer al 7 maanden terug, dus zal wel goed zijn.

Grrr wil weten wat er in de bonus is volgende week, kan ik alvast lijstje maken!

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat was met mij idd. Nog steeds geen bonnen ontvangen hier en jij de zegels blijkbaar ook niet. Het valt me wel op dat het steeds vaker mis lijkt te gaan bij de post. Het is toch van de zotte dat er zoveel post niet aankomt en verdwijnt. Helaas zijn er ook niet echt andere opties om te versturen of wel?

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier ging het om iets dat ik zelf verstuurd schijn te hebben, althans zo stond het op de kaart.

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Gaat hem niet meer worden ben ik bang.... Stomme post ook! Nee post gaat alleen via de tpg... pakketjes kan je nog voor kiezen DHL enzo...

9. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik heb nooit problemen met postNL gehad, ontvang ook echt alles. Wel soms met vertraging.

En porto kaart echt al 10 jaar niet gehad terwijl ik veel op MP koop en mensen soms 1 postzegel plakken ipv 4 maar heb nog nooit hoeven bij te betalen.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik had laatst ook met iemand mini's tegen LIHL bonnen geruild. Ik kreeg wel de bonnen, maar zij mijn mini's niet. Voel me daar dan toch rot over. Heb nog aangeboden nieuwe mini's op te sturen maar dat wilde ze niet.

11. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met de Lihl boekjes bets veel geruild me mensen en ook al twee keer zo,n kaart gehad, 1.08 bijbetalen,grrrr

Ik heb vandaag twee keer geshopt bij een xl.

Goede buit :)
    20 dreft vaatwa
    10 verschillende Olaz
    4 ambi pur navul
    5 dames scheermesjes zakjes
    Nescafe
    Pampers
    Gillette mannen scheermesjes
    2 textielverfrisser
    2 swiffer
    24 head en shoulders shampoo (hahahaha)
    Blik Nestlé baby voeding
    7x4 Nestlé yoghurt
    2 oploskoffie
    Verder nog grote tas andere boodschappen maar ben helemaal blij voor 500 euro geshopt

En nog heel veel meer. De totaal van de twee bonnen was
    Bon 1 : 203,13 - bonus 36 afgerekend na bonnen 52,70
    Bon 2:300,42 - bonus 63,00 afgerekend na Lihl bonnen 31,06

12. girl21

girl21 Niet meer actief

Wow yvon dat zou ik niet durven zo veel!

Wil morgen wel weer een poging wagen hier in de ah, hoop dat ze het hier nog wel doen op actie..duimen maar..

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is goed ingekocht yvon :)

14. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    @ Yvon: blij voor je dat het toch nog gelukt is!

Ik merk wel dat ze toch niet even makkelijk meer die bonnen scannen. Bij de always zag ik haar wel zo kijken van hmm.. Maar toch gelukt!
    Ik had de volgende artikelen en nog wat boodschappies voor mezelf.
    2x always, 1x dreft vaatwas, 1x ambi pur navulling 1x ambi pur spray en ik kwam nog een antikal voor 0,99 cent tegen in de bak :)

15. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik was vandaag bij de Jumbo. Ik had 2 always bonnen en 1 daarvan pakte de kassa niet (ik had 3x inlegxxx en 3x always silk). De jongen achter de kassa beweerde dat ik de goede allways niet had gepakt, omdat ze goedkoper waren dan op de bon stond. Ik zei dat dat niks uitmaakte omdat ik wel vaker die variant had gepakt. Ik heb die drie pakjes dan ook niet meegenomen en weer achtergelaten bij de kassa. Ik probeer het volgende week wel bij de AH.

16. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    De beste ah deal deze week is voor mij :
    24 fl head en shoulders waar ik totaal 0,50 cent voor heb betaalde
    Voor alle flessen

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    @girl21, al mn codes staan in pb... ;)

@limmeke, hoe was het afgelopen bij je zoon op school?

@blijeyvon, das een beste appielihldag!!! :D
    Ben je ver weg moeten gaan om je dealtjes te kunnen scoren?

@Jo77, das vreemd!
    Ging het om die silk of niet?

Ik merk wel dat hier de fut er een beetje uit is, de beste deals staan allemaal in de voorraadkast, nu alleen nog wat restbonnen opmaken en dan weer 3 maandjes rust... :p

18. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor hoefde niet ver, geshopt op hoogvliet :)

De dame achter de kassa zei nog, het lijkt dat Amerikaanse tv programma wel............ Mijn antwoord,ja leuk hè heb speciaal mijn bonnetjes opgespaard

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dat scheelt, heb je mn tip niet nodig gehad gelukkig... :D
    En idd, dat 'excuus' gebruik ik ook als er naar gevraagd wordt, haha!

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @mango: errrrug lang verhaal en nog niet opgelost.. ik wacht al week op telefoon van zijn dekaan voor afspraak.. na gesprek vorige week vrijdag aan foon.. vakantie begint over week en dan beginnen examens.. pfff.. stoom komt nog uit mijn oren.
    heb nl nog iets ontdekt waarop ik dus geen terugkoppeling krijg van school uit.. ben laaiend.. maandag ga ik dus weer langs daar..

Deel Deze Pagina