dat is het ook maar het is ook wel heeeeeel fijn dat ik producten ter waarde van ruim 100 mee kan nemen voor een paar cent..
Ja ook binnen nu zag ik bij de Dirk 3 ariel voor 10 euro en met bon van 7 euro korting is toch wel leuk als ze meedoen dan
de bonnen zijn binnen Leuke gratis bonnen, vooral de ariel, mr proper, dreft, oral B. Helaas geen pampersbon, mocht iemand pampers hebben en willen ruilen..... Ik wil evt wel ruilen voor always / H&S gratis of bonnen voor korting.
Hier zijn de bonnen vandaag ook binnen gekomen. Er zitten toch weer fijne producten bij. Het is jammer van de pampers, maar als nog ben ik er blij mee. Ik ben ook benieuwd of de kruidvat actie met de bonnen lukt. Zo ja, dan ga ik wellicht ook even langs deze week.
Hier ook binnen! Helaas geen pampers bonnen, maar ben al blij met de gratis producten. Morgen maar naar de Jumbo.
heeft niemand pamperbonnen? en zijn er die wel naturella bonnen hebben, want die zaten er bij mij niet bij
Ik zie op de achterkant van de Arielbon geen kruidvat staan? Staat de kruidvat er bij jullie wel op dan?
nee staat er niet op maar de pod actie hebben ze wel.. en je kan je gratis bonnen van de shampoos inleveren en dan nog pods kado krijgen.
bij mij is het gelukt. Ik had de venu scheermes (kwam goed uit, ik moest een nieuwe) H&S, HErbal en wella flex haarlak voor 5,45 en dan twee gratis doosjes pods
Haha ik heb ze toen ik ze net kreeg ook wel eens weggegooid . Maar kwam er vorig jaar achter dat het echt fijne kortingsbonnen zijn. Heb ze deze ronde ook weer gekregen. Gratis: Head & Shoulders Herbal Essences Always Mr Proper Dreft Oral B Ariel pods 2 naturella bonnen geen pampers Lijkt erop dat er deze ronde geen pampers actie is?
lijkt er idd op heb nu 2 verschillende boekjes ontdekt: boekje 1: naturella maandverband, dreft handafwas, venus scheermes met 4,50 korting boekje 2: 2 olaz cremes, dreft vaatwas, venus scheermes met 8 euro korting.. rest allemaal het zelfde.