Volgens mij kunnen we beter in de lounge blijven. Niemand kijkt en reageert hier! Maar goed ik ben weer 1,2 kilo kwijt!
maar we hebben toch in de oude post gezet waar ze naar moeten kijken? misschien even een link in plaatsen naar deze post, maar geen idee hoe wie het weet mag het doen en goooo muppet!!
Zo... vanmorgen op de weegschaal nog steeds -4,5. Helaas had ik gehoopt op die halve kilo extra, maar ja, ik moet niet teveel willen Ik heb gisteren nieuwe skeelers gekocht. Aangezien hardlopen toch niets voor mij is, wil ik dit weer gaan oppakken! En wat is het geweldig!!! Heeeerlijk om dat te doen, kan niet wachten om vanavond weer bezig te gaan!
Hallo, Mag ik me hier ook aanmelden? Ben sinds half juni bezig met afvallen door middel van shakes en een gezonde avondmaaltijd. Inmiddels ben ik al 9 kilo kwijt en heb er nog zo'n 20 te gaan. Had gehoopt dat er al veel meer vanaf zou zijn, maar goed ik smokkel ook nog weleens met avondeten Je moet natuurlijk wel plezier houden in het leven toch? Hoe vaak wegen jullie? Ik meestal iedere dag, maar omdat het gewicht nog weleens schommelt motiveert dat niet altijd. Groetjes Brandweer
Welkom Brandweer En het gaat goed dames!! Ik hoop dat ik het volhou voorlopig Mijn jongste is vanmorgen ter observatie opgenomen in het ziekenhuis voor een week!!! Arm klein ding is zonder papa en mama en zonder grote zus maar vooral mama heeft het er erg moeilijk mee
Ze ligt uren achteraan te huilen en krijsen van de pijn Ze poept moeilijk en huilt daar ook veel bij en ze drinkt veel te veel. Daarnaast heeft ze een extreme voorkeurshouding en last van haar schoudertjes Ze hebben haar nu opgenomen in de hoop te kunnen zien wat er is maar volgens het boekje is het meer om de ouders rust te geven Ik was gister echt heel boos toen ik die gelezen had, ik voel me zo'n vreselijke mama nou! Ik zat al de hele tijd te huilen (ook van vermoeidheid en hormonen natuurlijk) en dan lees je zo'n boekje over hoe je alles moet aanpassen want je doet niks goed Ik was erg blij dat er geen chocolade in huis was op dat moment!!
Takhen oh wat sneu voor je meisje! Maar als het haar kan helpen of dat ze iets vinden is het wel mooi mee genomen natuurlijk! Sterkte is niet leuk voor een mama dan idd! Hier nog niet zo lekker met gewicht zat er nu 2 ons boven snap er niks van. Nou ja misschien maar strenger worden ofzo dan?! Morgen is het alweer een jaar geleden dat mijn oma overleed dus misschien een beetje moeilijke week maar ja is dat een excuus?? Fijne dag iedereen waar het niet regent
Jeetje Takhen ik kan begrijpen dat je dat zo ziet. Maar als je kleintje zoveel huilt dan is het ook wel eens lekker misschien dat een ander er met een frisse blik naar kijkt? En misschien ook een beetje lekker dat je even een beetje rust hebt en dat je hulp krijgt toch? Je hoeft niet altijd alles zelf te doen he. Zij zien misschien dingen waar jij nog niet aan gedacht hebt. Hier gaat het goed. We hebben vanavond lekker patat gegeten en ik zit over mn dagtotaal heen, en veel ook. Maar goed daar zijn de vrije punten dus voor! En het was lekker!
@Rianne: waarom? @Muppet: ja is ook zo, het is wel lekker rustig maar voor mijn gevoel ben ik nu een hele slechte mama en doe ik het helemaal verkeerd ik mis mijn meisje maar ik weet dat het beter is en even kunnen slapen is ook wel fijn ja maar ik zou me graag weer wat beter over mezelf voelen gelukkig gaat het dieet-wise wel goed
Ik kan je wel begrijpen hoor. Ik zou me ook zo voelen. Maar dat zou natuurlijk geheel onterecht zijn. Sommige dingen heb je nou eenmaal niet in de hand. Maar hoe gaat het nu dan met je kleintje?