Ja, ik heb me aangemeld... Je moet een foto van jezelf meesturen tijdens het invoeren van je gegevens, maar er staat nergens vermeld dat je op tv moet/komt... Ze hadden het oa over het testen van spraytans, bindweefselmassage enz. klinkt wel leuk!
Whahaha, nou, ik ben van wie zn billen brand moet op de blaren zitten, dus zou gewoon naar buiten gaan hoor, oranje boven, hoezee!!! (maar stiekem zijn jullie gewoon jaloers als ik straks uitgekozen wordt, ook al is het resultaat oranje...)
ik ben aan het zoeken naar een site met 'normale' fb acties, niet die mega prijzen, die zijn veelste gewild en naar een prijsvragen site waar je niet volledig platgebeld wordt na het invullen van 1 prijsvraag... iemand ideeen? ik heb me ook ingeschreven voor het koffietijd panel.. ben beniuwd! (maar wil liever ook niet op tv )
ennuh zoiets bedoellen jullie? (spraytanning) http://www.groentenenfruit.nl/static_gfbnl/image/mangos_p_c_00x_f00029.jpg ipv de originele mango : http://www.ilovefashionnews.nl/files/2012/12/mango.jpg
Nou heb mezelf ook aangemeld ben benieuwd Kregen jullie een bevestiging? Ik had hem ingevuld en toen werd ik afgeleid door de meiden en toen ik terugkwam zag ik weer lege veld. Dus weet niet of het goed verzonden?
Voor de mensen met honden / katten, hier zoeken ze testers voor een mielestofzuiger: www.testpanel.nl
Ik bedoelde inderdaad de folder van de praxis. Bij de gamma hebben ze ook zo'n kortingsactie trouwens. Zou leuk zijn een oranje mango ipv een groene. Is weer eens wat anders
Oh bedankt. Die moet ik echt hebben. Zat me vanmorgen weer te ergeren aan mijn stofzuiger die de haren dan net niet lekker wegkrijgt. Hoop dat ik mag testen.
Nou opnieuw ingevuld maar krijg geen bevestiging. Kom gewoon weer terug op de site. Nou ja zal wel goed zijn
Lolbroek... @Deedee, ik wil hem ook testen... Hier 2 honden en 2 cavia's, en die eeuwige haren in het kleed enz, krijg er de hik van... @Jollietje, ja zag het gisterenavond, deze keer wel de folders gekregen, kan er nu dus gebruik van maken...
ff een link voor een gratis fles spa en fruit: Gratis Spa Fruit | Smaakcheck Je krijgt dan een coupon die je gratis kan opsturen. En het aankoopbedrag terug. Altijd fijn