Ik zal morgen wel een foto maken van mn voorraadkast, al staat eea wel verspreid door het huis, maar goed, maak dan wel een collage... Had vanavond een verlaat verjaardagsfeestje van mezelf, dus geen tijd gehad en ook gelijk weer wat voorraad doorgesluisd naar anderen, blijft leuk om te doen! Jollietje, jouw bonnen had ik binnen hoor, wist niet of ik het nog gezegd had! Ga morgen mn laatste pampersbillendoekjes halen bij de jumbo... Als ik puf heb ook nog een retourtje appie en dan zit het er weer op voor deze ronde! Misschien wel leuk om elkaar hier op de hoogte te houden van leuke acties, gratis dingen enz. we zijn tenslotte allemaal koopjesjagers! En we moeten toch wat in afwachting van de nieuwe bonnen...
Zijn bij de jumbo de pampersbillendoekjes nog steeds 2+1 gratis? Anders ga ik daar vandaag ook nog ff heen Leuk idee om elkaar hier op de hoogte te houden!
Heel erg........ben ook hier te vinden. Ben overigens wel benieuwd naar jullie voorraadkast(en) of hoeveelheden. Even in het kort wat ongeveer mijn voorraad is. 25 zakken dreft 25 Ariël 25 lenor Heel veel luiers Heel veel oploskoffie
Haha bizar hoeveel bonnen jullie binnenkrijgen zeg. Ik was al blij met 1 buurvrouw en iemand van het forum maar verder dan dit kwam ik niet. Op MP bieden maar vroegen ze belachelijk hoge prijzen. Ik heb dus niet zo veel haha. 2 dreft vaatwas 2 dreft handwas 4 ariel 2 lenor 4 nescafé 2 antikal 2 oil of olaz 2 ambi pur flush Maar gisteren weer lans KV en weer 3 ariel doosjes meegekregen bij aankoop van 2 Ambi pur. Dus heb echt genoeg ariel (6 dozen in totaal bij KV).
Hier ook maar drie boekjes dus mijn lijstje ziet er ongeveer hetzelfde uit alleen heb ik ook nog oral b gescoord Hier bij de kruitvat was het vak van de ambi pur van 99 cent helaas al leeg van de week. Ik heb me zojuist aangemeld als ambassadeur bij lihl. Meer mensen hier? Als je uitgekozen wordt mag je de Braun Silk-épil 7 Wet & Dry uittesten
Heb deze ronde gescoord: 3 zakken dreft tabs 6 flessen Ariel 3 flessen Lenor 3 Ambi pur flush 2 Ambi pur stekkers 2 Antikal 3 Oral B tandpasta 2 Aquarius 2 Yoki 1 Always (vandaag nog bijhalen) 3 dreft handafwas 2 pakken pampers 2 zakken scheermesjes Vandaag nog Always en navullingen voor de stekkers scoren en dan ben ik weer tevreden. Heb van vorige LIHL acties nog heel veel wasmiddel. Heb er zo'n 20 op mijn zolder staan (oeps hahaha) Hoop volgende keer weer op scheerschuim bonnen. Die was nu op van de vorige acties.
Ik zou niet eens weten wat ik totaal allemaal heb gescoord. Het ligt her en der door het huis verspreid en deels al verdeeld over familie Mijn schoonmoeder vond het ook erg lief dat ik aan haar dacht. Mijn moeder krijgt ook nog een tasje met wat spulletjes. Ze wilt vast ook wel een ambi pur stekker Ik ben bij allerlei sites aangemeld, dus als ik een aanbieding spot dan horen jullie het van me!
mooie opbrengst DeeDee ik heb globaal (veel weggegeven al) gescored deze keer: 16 olaz creme 15 dreft platinum 30 stuks 5 dreft platinum 21 stuks 13 HS shampoo 5 oranje pampers 6 nescafe gold 2 nescafe original 13 antikal schoonmaakazijn 3 aquarius 12 dreft afwas 6 nescafe cappuccino 18 lenor wasverzachter 8 ambi pur flush 13 gratis stekkers 14 oral b tandpasta 3 gilette scheermesjes 12 ariel wasmiddel 8 groene pampers 2 antikal 2 naturella 8 x 3 billendoekjes 3 yoki 1 textielfris alles voor nog geen 90 euro (hou alles bij in bestand LOL)
Heb deze ronde oa gehaald: 9x ariel tabs 1x ariel vlek 9x lenor 10x oral b tandpasta 2x oral b tandenborstel 4x babydry 3x activefit 3x easyup 6x ambi pur luchtverfr. 10x ambi wc 4x wegwerpscheermesjes gilette 2x wegwerpmesjes ah 2x gilette schuim 2x gilette satincare 4x nescafe 10x ambi pur stekers 5x navul 5x antikal azijn 9x aquarius 9x always 2x olaz fluid 2x olaz oogcontourcreme 10x h&s 8x dreft handafwas 2x yoki 4x lactosevrije melk En een heeeeeeeeeeeeleboel pampersbillendoekjes, ben de tel kwijt... Weet niet wat ik er voor betaald heb, maar denk dat het om en nabij de 50-60 euro is... Doe straks nog 1 rondje, maar als het goed is hoef ik daar niks voor te betalen...
ik heb gehaald 1x dreft handafwas 6X head en shouders 8x ariel tabs 5x oral b pro expert tandpasta 1x olaz dagcreme 3x olaz fluid 6x ambi pur toiletblok 4x lenor 2x ambipur houder 1x ambi pur spray 2x ambi pur textiel spray 5x dreft vaatwas 6x antikalspray ik heb hier 29,01 voor betaald, ik hou het precies bij (week na week). Het was (alles bij elkaar) waard 211,76. Dat vind ik erg netjes.
Voor de meiden die nog lenor of ariel bonnen hebben, bij de jumbo is het 2+1 gratis, dus als je daar bovenop bonnen inlevert dan heb je ook nog een leuk voordeeltje!
Even denken: 4x ariel tabs 7x oral b tandpasta 4x babydry 2x simply dry 8x ambi wc 6x gilette schuim 7x nescafe 6x antikal azijn 6x always 1x olaz 8x h&s 3x dreft handafwas 15x dreft vaatwas 1x 3 pampers billendoekjes 4x naturella En ik wil nog graag olaz (was uitverkocht) en lactosevrije mek bijhalen.
als ik tijd heb maak ik ook ff lijstje inclusief prijs.. houd jullie op de hoogte, kan ff duren ivm weekend , maar misschien staat ie er ook vandaag nog wel
Nog een aanvulling. Vandaag nog gescoord 1 textielverfrisser 1 x gilette venus scheermesjes 2x navulling voor de stekker 2x Always 2x Nescafe Latte Machiato 2x Nescafe gold Betaald 29 cent LOL