LIHL verslaafden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door limmeke, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    ach we kunnen best die 38 miljoen met zijn 4-en delen toch ;)

Wij spelen iedere maand met een straatje 1/5 loten mee, maar meer dan een paar tientjes zat er tot nu toe nog niet in helaas.
    Ik wacht ook nog steeds op de postcodekanjer :)
    Al is die een paar jaar geleden wel bij mijn ouders in de wijk gevallen. Helaas alleen niet in hun straat. Maar alsnog was het wel een leuk bedragje.

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Bij het kruidvat trouwens 2 gliss kur producten voor 7 euro, is ook geldig op de hele dure care&repair spullen!
    Had nu 3 potten haarmasker (met keratine) en 1 spuitbus antiklitspray voor 14 euro ipv 27 euro en er zat bij de spray ook een label aan met een code die je incl. bon op moet sturen en dan krijg je nog 2,50 euro teruggestort!
    Dus voor 11,50 euro 4 dure haarproducten... :)

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    De straatprijs is hier in de straat al een keer gevallen. 25.000 per lot. Ons huis hadden we toen ook al gekocht, maar we zouden er een half jaar later gaan wonen dus je raadt het al, nog niet omgezet. Wij woonden toen precies 1 straat verderop. Nou baaaaaaalen want we hadden toen 5 loten...grom...

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Verder heeft manlief een keer meegedaan met 1 tegen 100. Hij hield het super lang vol, alleen bij de laatste 7 ging het mis...wederom...grom....

Maar hij heeft dan wel weer een keer in de finale van Lingo gestaan en gewonnen! Maargoed dat zijn geen klappers maar toch leuk.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Jeetje DeeDee, das ook rot, net die laatste 7...
    En van die straatprijs, das wel helemaaaaaaaaaaaal rot, naja, wat je niet hebt kan je ook niet uitgeven, toch? :p
    Maar wat stoer dat hij aan die programma's heeft meegedaan, zit ik ook weleens aan te denken, because you never know... ;)

Nog wat linkjes:
    Testers gezocht:
    https://www.facebook.com/FaGlamourNederland/app_184876404878981

Registreer Fisher Price | Mamaplaats

Monsters:
    https://www.facebook.com/pages/Vichy/119666564748260?id=119666564748260&sk=app_520000688052782

Geld terug:
    https://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/folder/2013-18/Kruidvat-NL_2013-KVNL-18-queen/magazine.html#/zoompage/38/

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Vanochtend gespot: bonnen bij AH voor gratis rode nagellak bij Etos bij besteding van € 5,00. Nog maar geldig t/m dit weekend maar mocht iemand er nog behoefte aan hebben dan bij deze.

7. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    dat verklaart waarom ik van de week een gratis nagellak kreeg bij de etos :) Had welliswaar geen bon.

Dat is echt balen als je net verhuisd bent en je nog op je oude postcode staat ingeschreven of andersom en de straatprijs valt net. Ik ken helaas meer van die verhalen...
    Ik krijg ook regelmatig een uitnodiging om bij de opnames van miljoenenjacht te komen. Maar ik houd er echt totaal niet van om in de spotlights te staan. Volgens mij klap ik helemaal dicht dan.

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zo, krijg net mail dat mijn flexa pakketten onderweg zijn, het is een pakket tot 2 kilo, dus denk toch dat het een groot blik verf is!
    Welke kleur hebben jullie gekozen?

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die lichtere grijs.. industrial grijs was helaas al op

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    #150 Bibiche79, 10 mei 2013
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
    Oh jammer van de verf had het net nodig :D
    En ook geen Veet ontvangen :(

Ik doe wel sindskort wekelijks mee met prijsvragen en heb best veel gewonnen al:
    kaarten kerstcircus
    boek van Linda
    Yves Rocher make-up
    Zonnebril van Polaroid
    Een maand lang Hello Fresh (groente/vlees/vis) box voor 3 dagen in de week

En nog meer maar weet het niet meer!

Oh ja jaren geleden reis voor 1 persoon naar Mallorca

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik de Magic Forest...
    Toen ik de link zag was alleen die er nog, de rode/roze en een donkerblauwe en ik ben meer van het groen!;)

12. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    de verf was gisteravond al op helaas :(
    Wel heb ik een aanbieding gevonden voor gratis wc papier:
    pak Lotus Just 1 (6 rollen) wel eerst kopen en daarna de kassabon uploaden via de onderstaande link.
    myShopi - Actie Lotus Just 1

Of 50% korting op een pak Lotus Resist (3 rollen)

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Thanx, die ga ik ook even halen, maakt het nog uit bij welke winkel trouwens?

Oja, en ik klaag niet snel, maar heb net bijna mn kies doormidden gebeten op iets wat in de bami (van de Jumbo) zat, het lijkt een stuk kippenbot... :x
    Heb er foto's van gemaakt, nu nog even het adres zoeken van die club (zit natuurlijk in duitsland ;)) en dan gaat er een nijdige mail of brief die kant op!

14. girl21

girl21 Niet meer actief

Omg! Test je nivea ook? Voor de stress bij de tandarts straks..bah wat en ellende..

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat bagger mango.. in amerika had je ze kunnen aanklagen en was je nu milionair

nou.. staatsloterij was maandje gratis meespelen.. wel grappig... ML had datum weer fout staan (oen) en was weer meer..
    maar geld terug van het straatje 1/5

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nou, heb een mail naar de Jumbo gestuurd, van die duitsers word ik niks wijzer, nergens een mailadres te vinden... ;)
    Ga morgen ook even langs, baal er zo van, die kleine had namelijk een hard stukje in zn mond, gewoon gevaarlijk!!!

Enne, loterij... Hier wel 500.... cent... :D

Nog een winactie van fb (Grand'Italia pakket): https://www.facebook.com/granditalianl?sk=app_432387213452269&app_data

18. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    En nu ik toch bezig was met klagen, dacht ik, gelijk gliss kür ook maar mailen...
    Er staat namelijk heel leuk op het label: 2,50 euro terug bij aankoop van een fles anti-klitspray.
    Bij thuiskomst zie ik staan dat je het naar een postbusnummer moet toesturen, en dus frankeren met 54 cent!
    Ja, zo blijft er onderaan de streep voor de klant natuurlijk maar 1,96 euro over...
    Nou is het meer het principe, het gaat het mij echt niet om die 54 cent, maar zo word je wel genaaid met die acties!
    Ipv dat ze nou een antwoordnummer nemen... ;)

(kan wel merken dat de rode duivels eraan komen, ben toch een partij chaggi, eerst mn kies bijna doormidden, vervolgens maar 5 euro met de staatsloterij en nu dit... arme man van mij, durft niks meer tegen me te zeggen... :p)

19. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    #159 jollietje, 10 mei 2013
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
    Gaat lekker hé mango?
    Groot gelijk dat je een klacht in gaat dienen bij de jumbo. Hopelijk maken ze het ruimschoots goed met je!
    Staatsloterij was weer eens niet veel. We hebben de inzet terug en dat is al heel wat. De jackpot is gevallen in omg. Utrecht.

20. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nee, niet echt... ;)
    Maar goed, zit ook zo met die twee vermiste kinderen in mn hoofd (ze wonen bij ons in het dorp), dat laat me gewoon niet los, wordt er zelf af en toe helemaal naar van... :(

Maar idd, ben benieuwd wat de Jumbo erop te zeggen heeft, heb de verpakking en het 'botje' bewaard en foto's gemaakt, dus als ze willen kunnen ze het krijgen...
    Hoef er zowiezo geen nieuwe bak bami voor, want die eet ik dus nooit meer... :p

Wie weet ben je nu wel miljonair!!! (o, zie je edit, jammer...)
    Al verdenk ik deedee ook, want die heeft zich hier sinds de uitslag niet meer laten zien... :D

@Bibiche, was jou helemaal vergeten, maar dat is ook een mooi winstlijstje zeg!!!
    Ga er toch wat actiever mee aan de slag, wordt er hebberig van... ;)
    Wat voor soort prijsvragen zijn het trouwens?

Deel Deze Pagina