Hier is ie dan, het grote TASSENruil topic n.a.v het tassen topic in de lounge. De bedoeling is dat je hier foto's plaatst van je te ruilen tas. We moeten met elkaar een paar regels vaststellen m.b.t het ruilen van tassen: - Van ruilen komt huilen?! Probeer eerlijk te zijn m.b.t de kwaliteit van je tas. Niemand vind het leuk om opeens een tas te krijgen waaruit opeens blijkt dat de hendel aan de achterkant opeens blijkt te ontbreken - Geef een mogelijke prijsindicatie (indien gewenst) Omschrijf de tas zo duidelijk mogelijk: merk, materiaal, kleur Voor nu is het helaas niet mogelijk alle tassen hier letterlijk in de kast te droppen (behalve digitaal). Dus er zal naar een mogelijkheid gezocht moeten worden m.b.t de ruil. Dit kan door middel van het versturen per post (maak dan duidelijke afspraken wie deze kosten draagt 50/50?!). Wonen er leden bij elkaar in de buurt, wellicht dat er tassen met leden mee kunnen carpoolen? Of gewoon afhalen en ruilen in reality. Al met al hangt veel af van het vertrouwen in elkaar. Eventuele regels of vragen kunnen natuurlijk toegevoegd worden. Het is een proef deze digitale tassenkast dus we moeten het met elkaar vorm gaan geven. Begin je onderwerp met: TE RUIL: Beschrijving tas inclusief foto GEWENST: Waar je voorkeur naar uitgaat Veel TASSENruil plezier
Ik heb een wit met paarse Converse/All Star tas te ruil. De tas is ongeveer 4 jaar oud maar nog in goede staat. Alleen de bodem aan de binnenkant is wat vies, dit komt doordat er een fles schoonmaakmiddel heeft gelekt. Ik zoek een zwart of witte handtas/kleine schoudertas.
Ik heb nog een mooie lichtbruine handtas liggen, die ik nog nooit gebruikt heb. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.
Leuk!! Moet het alleen ruilen zijn, of mag ook verkoop? Ik heb momenteel genoeg tassen. Heb er wel 1 te koop, dus hij hoeft niet perse geruild te worden?
Mwa, geen idee. Is een ruil topic, wellicht voor iets anders ruilen? Anders hebben we straks te koop en ruilen door elkaar.
Zou ook dan ruilen tegen iets anders. Ik ga ook eens werk maken om foto's te maken. Dan plaats ik ze hier.
Nou, hier zijn ze dan, ik heb drie tassen 'in de aanbieding' en wie weet kan ik hier iemand blij mee maken.... Nummer 1 View attachment 371519 37x18x7 cm
Nummer 2 View attachment 371520 35x30x9 cm Er zitten wat kleine beschadigingen aan een hengsel, zie foto onder rechts.
En nummer 3. View attachment 371521 30x32 cm (Doekje zit er losjes aan geknopt, kan er makkelijk af.)