Nee dat kan ik ook nergens vinden idd. Ik wacht altijd deze aanbieding af.Is soms ook bij wehkamp en zeker eens in de twee a drie maanden. Ideaal dat het thuis bezorgd wordt ook vind ik!
euhhh geen idee of dit goedkoper is eigenlijk.Daarvoor moet je even het aantal luiers delen door de prijs bij beide.Ik denk het niet eerlijk gezegd.... Je hoeft er nu alleen niet mee te sjouwen
Nee is niet goedkoper dan de 2+1 gratis actie want hier krijg je 5 pakken voor 35,- en bij de 2+1 6 pakken voor 40,-
Maar toch een leuke aanbieding vind ik Ik ben nooit zo goed in het onthouden wanneer zulke actie's zijn.
Voor maat 4 wel degelijk goedkoper 2+1 = 93 luiers voor 20 euro = 21,5 cent per luier Maandbox = 174 stuks voor 35 euro = 20,1 cent per luier Maat 5 2+1 = 81 luiers voor 20 euro = 24,7 cent Maandbox = 144 luiers voor 35 euro = 24,3 cent per luier Andere maten weet ik niet of t goedkoper is
Er zitten meer dan 5 pakken in een maandbox omdat ze het aantal luiers in de 10 euro pakken verlaagd hebben en in maandbox (nog) niet