Mocht er iemand nog olaz bonnen willen (mijn etos winkel accepteert helaas geen LIHL bonnen), pb me! Ruilen voor etos babyzegels of blueband zegels voor broodtrommeltjes.
Iemand nog pampers gekocht bij AH of Etos? Ik heb bonnen bemachtigd via MP, dus ga het vanavond proberen. Was benieuwd of er mensen succes hebben gehad intussen?
Etos doet gewoon LIHL. Relaxed want ze pakken de korting die erop staat en die trok ze van het totaal bedrag af !
[QUOTE:]KimK;17325535]Etos doet gewoon LIHL. Relaxed want ze pakken de korting die erop staat en die trok ze van het totaal bedrag af ![/QUOTE] Mooi Ze zitten hier naast elkaar, dus dan ga ik eerst AH proberen, als zij niet willen naar Etos
Je moet m proberen in te leveren op een megapack, die zijn in de bonus bij de ah cl. Anders is Etos goedkoper.
Ja, bij AH zijn het gigapacks (van die grote dozen). Nu 29,95, met bon 19 95, dan heb je meer pampers voor minder geld zeg maar. Ik had er 111 voor 19,95 nu, of 81 voor 16,50 bij Etos. Gelukkig mocht ik mijn bonnen na even kletsen bij AH inleveren. Dus 3 gigapacks meegenomen (had 3 bonnen).
Grrr.. Vandaag bij de AH geweest voor de Ariel en Lenor. Is mijn bon van de Ariel er niet afgehaald van 3,30 euro. Zag dit thuis pas op de bon. Zou ik nog terug kunnen gaan? Of gaan ze dan zeggen dat het niet mag i.v.m. de bonus actie? Had de bon overigens wel gegeven, alleen ze heeft hem over het hoofd gezien denk ik. Gaf namelijk meerdere bonnen, ook van Oral B.. Jammer dit
Ik zou niet terug gaan. Ik kijk sowieso altijd mee op het scherm om te kijken of het bedrag eraf is gegaan. En ik luister ook naar het aantal piepjes tijdens het scannen. Als een bon wordt geaccepteerd heeft het een ander geluid dan wanneer hij wordt geweigerd
Ja maar als je druk bent met boodschappen inladen let ik er niet zo op en aangezien de andere bonnen wel zijn geaccepteerd.