Heeft er iemand misschien nog naturella bonnen te ruil? Die er niks mee doet? Voor DE zegels of andere. bonnen?
Vorige lihl waren er meer meiden actief hier. 😄 Ow ja pampers reuzepakken 2 voor 30 euro kom ik meer pampers uit dan 3 midpakken voor 26.50. Denk dat ik reuzepak ga halen. Trouwens een vraagje? Naturella's zijn nu 1 euro he. Krijg je die 79 cen terug ofzo? Bij kruidvat zijn de batterijen voor 3 euro. Kortingsbon is 3.50, dus krijg je weer geld terug.
ja hoor, bij ons zou dat zeker kunnen. Doet geen enkele winkel moeilijk over. Vooral etos niet. Je moet alleen wel ff opletten dat ze ook dezelfde verpakkingen en zo verkopen. Gek genoeg zitten er soms in de voordeelpakken die etos verkoopt, weer meer luiers dan in die van kruidvat etc. Heel raar. Scheelt dan vaak 3 of 4 luiers.
Ik heb ze nog wel, ga ze zws volgende week inleveren. Wil ze op zich best ruilen, maar snap niet helemaal hoe dat zou gaan. Want met opsturen en portokosten, is dat toch eigenlijk al de moeite niet meer? Maar wil ze best wel ruilen tegen de ariel bonnen of de pampers bon
Naturella bon is 1+1 dus je moet er twee verpakkingen halen. Dus 2 x 99 cent en dan krijg je 1,79 terug.
Ja, albert heijn bedoel ik. Kruidvat's kassasysteem doet dit niet. Korting op korting. Hij corrigeert dan naar de lihl aanbieding alleen. Heb ik al geprobeerd. En onze etos doet geen korting op korting. Dus ik heb alleen de albert heijn, maar daar zijn ze superaardig gelukkig.
Sanne, je zegt naturella 1+1 maar het is toch route 99 bij ah dus 1 enkelpak.Ik zie geen 1+1 op de site. Of misschien in de winkel? Ow ja wie heeft trouwens ook via de persoonlijke bonus exlusive deal 25% korting op pampers reuzepakken gehad. Effe proberen maandag voor hoeveel ik uitkom.
Hey roosje, nee ik bedoel de lihl bon is voor 1 naturella enkelpak gratis wanneer je 1 enkelpak koopt. Dus de bon geldt alleen als je twee enkelpakken koopt. Het staat op de bon. Dus inderdaad is de naturella nu 99 cent, maar van de bon moet je dus 2 pakken kopen.
Ja heb ik ook gehad idd. Luiers per stuk zijn goedkoper met die aanbieding dan met de aanbieding uit t krantje. Maar vind t nog niet echt goedkoop. Heb trouwens geen pamperbon meer zelf
Volgens mij is het toch wel goedkopee dan kruidvat? Ik heb wel de pamperbon dus dan kom ik goedkoper uit.
Ik moet zeggen het wordt steeds moeilijker maar gelukkig een makkelijke supermarkt. Ik had 2 pamperbonnen en dus 6 pakken luiers voor 20 euro
Ik ook niet. En het is ook moeilijk om aan een boekje te komen, deze keer. Op MP vragen ze er vaak de hoofdprijs voor. En ik weiger te betalen voor iets wat men gratis heeft gekregen.
Zijn er deze ronde ook bonnen voor (Philips) scheerapparaten bij? En zo ja, voor welke? En dan, zou iemand die bon dan evt willen afstaan? Vriend heeft net een nieuwe nodig, zou zonde zijn om een (paar) tientje(s) korting te mislopen!