Is er nog iemand die niets doet met de ViboVit (blijft een gekke naam )??? Mijn dochter vind deze vitamine wel lekker en het scheelt ons weer de helft!! Heb zelf geen bonnen dus ik kan niet ruilen. Wil uiteraard wel de verzendkosten betalen!!
Top, zat al op mr proper en dreft te wachten! Is iemand vandaag bij de Etos voor de pampers al geweest?
Vraag het nog maar een keertje... Kan ik meerdere bonnen tegelijk inleveren? Kunnen de gratis bonnen ook tegelijk ingeleverd worden? Hopelijk kan iemand mij het antwoord geven
Ligt eraan waar je ze inlevert. Bij de ah denk ik dat je bedoelt. Daar mag je meerdere bonnen tegelijk inleveren zolang er maar geen twee dezelfde bij zitten. Meer dan 1 per soort pakt de kassa van ah niet. Dus moet je meerdere transacties doen. De gratis bonnen zijn hetzelfde als de andere bonnen, dus dat kan gewoon. Bij dirk en jumbo kan je volgens mij alles in 1 transactie doen.
Ik ga vandaag of morgen naar de etos. Ik heb de bonnen voor het eerst. ik verbaas me wel om te lezen dat sommige winkels ze niet accepteren. Het staat toch achterop de bon welke winkel meedoet. Dus hoe werkt dat?
Dat snap ik nijntje. Maar ik lees ook dat er winkels niet meedoen, ook al is het zonder aanbiedingen. Of lees ik dat verkeerd?
Nou mij is het bij de etos niet gelukt, heel jammer. Wat wel leuk was is dat ik een tip kreeg dat er meer always in de bonus waren dan op de appie app stonden. Dus ff meerdere verpakkingen van always gescant en ja hoor 99 cent gaven ze aan. In ieder geval de normal en normal plus maanverband en de normal met actipearl inlegkruisjes. Maar scan de prijs eerst even, dan geeft ie ook de bonusprijs aan. Omdat de bon voor always vorige keren 2+1 was gebruikte ik hem nooit, maar nu is ie 1+1 en dat levert nu dus "overage" op. Bij aankoop van 2 always a 99 cent krijg je 47 cent korting op de rest van je boodschappen. Always 2x99=1,98 euro Lihl bon= 2,45 Dus 47 cent over. Dat geldt dus voor deze week.
Nee, dat begrijp je verkeerd denk ik. Het is alleen dat ze de bon niet aannemen als het product al in de actie is. Thanks voor de Always tip Iemand al succes gehad bij Etos?
Hier wel gelukt bij Etos Ik had 3 pakken active fit voor 7,95. Waren wel al de laatste pakken uit de winkel. Alles was geplunderd. Ook inderdaad winst op de Allways bij AH
gisteren bij etos gehaald: 2 regenerist cremes van 33 euro per stuk, 2 total effects van 20 euro, 1 venus van rond 16 en 1 van 8.. bonnetjes ingeleverd, uiteindelijk moeten betalen iets van 8 euro
Ik heb nog 3 pamperbonnen in de aanbieding voor deze laatste week.. kan ze morgen opsturen dus dan heb je ze dinsdag. Stuur maar een ruilvoorstel via pb!
Gelukt bij onze ah. Joehoe. 2 ariel pods en 2 pakken always gratis morgen nog een keer proberen. limmeke. Neem jij dan nog meer mee. Of alleen dat?? Hier zeiden ze al bij de etos dat ze t waarschijnlijk niet deden bij de superacties. Want dan kreeg ik t bijna voor niks. Suf want t maakt voor hun niks.uit...