Etos bij ons pakt geen bonnen meer. Mochten er mensen willen ruilen, ik heb de volgende bonnen in de aanbieding. Graag ruilen tegen babyzegels/ariel/pampers/dreft/proper 5x Vibofit 5 euro korting 2x Duracell (beide bonnen 1) 1x Venus Olaz 8 euro 3x Venus 4,50 euro 5x Gilette Fusion 5 euro 6x Gilette Body 2,50 euro 2x Olaz total effects 10 euro 2x Olaz regenerist 12,50 euro 4x Maxfactor 5 euro 3x Swiffer 2,75 euro 4x Ambi pur spray 2,25 euro 4x Ambi pur navulling 3 euro 4x Naturella 2,49 euro 5x Always 2,49 euro 2x Oral B tandenborstel 2 euro
wil niemand die code geven, code is bij ieder hetzelfde je kan alleen slecht 1 maal op je klantnummer bij wehkamp die code inleveren. dus please heb dit keer nm geen lihl bonnen gehad
Ik heb nog een pamperbon over, wil deze wel ruilen tegen een gratis Ariel pods bon of een andere gratis bon.
Bij wehkamp krijg ik de melding dat ik 3 producten moet bestellen om de code te laten gelden. Normaal bestelde ik altijd 1 maandbox (die nu dus in de aanbieding zijn), maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken. Quote: Voor deze waardebon moet je minimaal 3 producten bestellen van de actieproducten van deze waardebon.
klopt alleen bij de normale pakken krijg je korting dus 3x 9,99 en dan krijg je 10,00 korting net zoals in de winkel helaas vorige keer lukte het idd wel op de maandboxen maar omdat die nu in de actie zijn werkt het waarschijnlijk dus niet
bij de AH vanaf as maandag 2+1 gratis op het assortiment van Oral B dus wie een bon heeft voor tandpasta en korting op een tandenborstel, kan leuk scoren