Kreeg vandaag een mailtje van kruidvat. 35% korting op pampers. wordt op je pas geactiveerd. Moet maat 3 hebben. 36st a 9.99(normale prijs) korting eraf is 6.49 per pak. 36x4=144 luiers 4x6.49=25.96 25.96-10,-(bon)=15.96 15.96/144=0.11 per luier!!! Ga morgen kijken of ik deze kortingsactie kan pakken met de bon
Nog even een keertje, ik heb nog een pamperbon liggen. Ruilen tegen een bon van de Ariel pods of C1000 Disney spaarkaart.
Waar heb je deze aanbieding zien staan? Zie het niet terug op internet of in de folder. En als ik het goed begrijp krijg je op de boxen dus ook gewoon de korting? Ondanks dat er wat anders op de bon staat.
Als er iemand is die de pampers bon niet gebruikt dan zou ik de kortingscode graag willen Ik ben al 2jaar lid van lihl maar heb echt nog nooit bonnen gezien. Ik zou er erg blij mee zijn, graag pb'tje!
Van die gratis producten krijg je er gewoon 1 toch niet met de actie erbij? Trouwens code lukt niet bij wehkamp van pampers
Mocht er iemand een Etos in de buurt hebben die nog meedoet aan de korting op korting Ik heb van beide soorten Olaz 2 bonnen, ruilen tegen een andere bon of babyzegels. Ik gebruik ze zelf toch niet !
Vraagje; Bij mij trok de oralb tandpasta bon geen 4,49 af zoals op mijn bon stond, maar zelfs 4,99. Hadden meer mensen dit? Ik las eerder al dat bij sommige de h&s bon een ander bedrag eraf haalden, maar bij mij deden tot nu toe alle bonnen precies wat ze zeiden. AH heeft toch een landelijk kassasysteem?