Lijf in de war na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jana, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Hallo,

Ruim 5 weken geleden heb ik een spontane miskraam (missed abortion) gehad met 11 weken. Precies vier weken later begon ik weer te bloeden. Hoewel ik teleurgesteld was (niet zwanger) was ik ook blij dat mijn lijf blijkbaar weer een ritme gevonden had.
    Maar het is heel anders dan anders. Een normale menstruatie duurt bij mij drie dagen, waarvan de eerste twee heftig en de derde licht.
    Nu gaat het al een week af en aan: een beetje bloed, dan stopt het weer. Heel anders dan wat ik gewend ben. Het is te weinig voor een menstruatie en teveel voor een innestelingsbloeding.
    Apart is wel dat ik een lekkende borst heb. :$ Dat begon vlak voor mijn miskraam, het was even weg en sinds een week is het weer begonnen.
    Ik weet dat ik het beste een testje kan doen, om te kijken of het hcc-hormoon uit mijn lijf is, maar ik vroeg me af of iemand dit herkent. En zo ja, hoe lang het dan duurde. :(

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    mijn menstruatie na t verlies van ons meisje was ook heel anders, dan weer veel en dan weer bijna weg.. schijnt normaal te zijn na een miskraam of in mijn geval een opgewekte bevalling.. lekkende borsten heb ik niet gehad, maar heb ook een pilletje gekregen tegen de melkstimulatie...

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb hier ook 2 dagen wel...2 dagen niet...2 dagen wel...en nu alweer 2 dagen niet...dus hoop dat de laatste rest bloed in mijn bm er nog uitkomt!

Sterkte, en anders idd testje doen...of even naar de gyn voor een controle echo of je bm wel schoon is!

Deel Deze Pagina