sja sorry voor het onderwerp... Ik ben met 32 weken al geremd geweest omdat de baby al wilde komen. Sindsdien is alles heel onrustig.. Maar vannacht heb ik alles overgegeven wat ik kon, en heb diarree en voel me zo duf, en mijn buik is zoals gewoonlijk aan het rommelen maar is nu wel veel pijnlijker. Wat wil dit zeggen? Pas waren we op een bevallingsavond en daar zeiden ze dat dit voortekenen konden zijn. Maar ik heb het nog nooit van bekende gehoord uit mijn omgeving...
Je hoort wel eens dat je lichaam zich 'leegt' voor de bevalling... De zus van mijn zwager had dat. Ikzelf heb niks gemerkt... Ook niet tijdens de bevalling trouwens. Maar goed... bij mij was het sowieso pats-boem bij 40 weken. Ik hoop dat je je kindje nog even binnen mag houden... Je kunt altijd even een belletje geven naar de gyn. Want geïrriteerde darmen etc. kunnen wel de weeën in gang zetten... Zeker als jouw lijf al heeft aangegeven dat het kindje geboren wil worden.
Bij de oudste was het wel een signaal, want ik ging helemaal leeg, maar toen had ik ook al wat weeën. Bij de tweede gooide ik mezelf helemaal leeg met 37+5 week, bleek ik uiteindelijk half uitgedroogd te zijn... bevallen met 40+5
De kleine zit nog in mijn buik!!! Maar wat was ik beroerd zeg. Het was een buikgriep die de baarmoeder zwaar aan het irriteren was. Vandaag hebben mijn man en ik nog gezellig samen buikpijn dus het is nog niet helemaal over
gelukkig maar, maar wel vervelend om die laatste loodjes zo beroerd te zijn. goed uitrusten en topfit bevallen