hoi hoi ik durf niet te testen we zijn dan ook al in ronde 15 ook al moet dat over drie dagen want ik ben ban weer een tegenslag te krijgen maar alle symptomen wijzen er wel op en zeker de hoge temp liefs samantha hebben meer meiden moeite met het testen : __________________ __________________
ik snap wat je bedoelt, ik zou het denk ik ook heel eng vinden. ik vond het ook heel spannend, bang voor tegenslag maar daarintegen toen ik de test gedaan had wist ik wel waar ik aan toe was (niet zwanger dus)
Je zal er toch aan moeten, ooit zal je het moeten weten Ik kan me voorstellen dat je na zo'n lange tijd proberen weer opziet tegen een tegenslag, maar bij deze wil ik je een hart onder de riem steken! kop op!
ik kan mehet goed voorstellen sam wacht gewoon tot je 1 dag overtijd bent en isje tempdan nog hoog gooi er dan een test tegen aan en je hebt er nog een paar liggen toch? maar ik zou wel even wachten heel veel suc6 en zoals ikalin het pbtje zei ik hou je in de gaten
Ja al die teleurstellingen zijn vreselijk, maar kom op meid testen.. wie weet is het deze keer wel raak en dan kan je er lekker van genieten
Ik weet precies hoe je je voelt, maar als je test heb je (waarschijnlijk) zekerheid. Succes liefs Aksiram
Meid, ik zou nog even wachten met testen. Straks ben je te vroeg en dan is er weer een test in de prullebak! Suc6 met wat je ook doet!
Ik zal voor je duimen. Zou zelf ook nog ff wachten; min tot 14 dagen dpo. Houd er wel rekening mee dat het ook nog negatief kan uitvallen (ik bedoel dit niet vervelend maar wil je even met beide benen op de grond houden ) Ik heb nl al maanden prachtige kaartjes gehad, waarbij iedereen riep dat ik wel zwanger MOEST zijn. Nooit geweest helaas. Telkens daling op de laatste dag....Ik hoop uiteraard van harte dat jouw tempje lekker hoog blijft (ps in cmbinatie met duidelijke symptomen, die je anders niet hebt, is de kans natuurlijk alweer groter )
mijn temp is gedaald en heb last van een beetje kramp dus dan zullen toch wel de komen liefs samantha
meid die krampen zeggen niks had ik ook in het begin en wieweet is je temp morgen weer iets hogen zo lang ze er nog niet zijn iser nog steeds kans
mijn temp was weer omhoog gegaan naar 36.7 en hij was gister 36,5 liefs samantha @me2 ik heb niet overdag getempt hoor