Ik test nu twee cycli met 123 thuistesten dipsticks. Wanneer ze erg donker worden doe ik met dezelfde urine een Clearblue Digital om de lh piek te bevestigen. Dit is het resultaat van donderdag (2e urine)
En hier de resultaten van gisteren (boven) en vandaag (onder) Steeds de tweede urine gebruikt na twee kopjes koffie en een glas sap.
Ik zou van de digitale uitgaan,die van 123 werkten hier ook niet.De digitale had het hier altijd goed,samen met de dipsticks van zwangerenkids.
Ik zou ook voor de digitale gaan.. voor mijn 1e zwangerschap ook de testen van 123 thuistest gebruikt.. gaven mij alleen maar onduidelijk (controlestreep elke dag een andere kleur paars).. (uiteindelijk van action erbij gehaald, duidelijk positief en daarna ook zwanger.. digitaal heb ik dus geen ervaring mee, maar die van 123 thuistest vertrouw ik niet meer
Ik gebruikte allebei, wanneer ik dacht dat de 123 positief was deed ik een clearblue smiley. Pas als ik een smiley had ging ik ervan uit dat het goed was. De afgelopen maanden zaten we 3x goed. helaas 2x mk en 1x bbz maar da's een ander verhaal.
Even heel wat anders: de testen van 123thuistesten kan je via Ebay.com echt super veel voordeliger kopen. Ik zal ff een linkje toevoegen. Scheelt je echt een hoop!! 20pcs Ovulation Test Strip Pregnancy Predictor Monitor Home Urine Clear Result | eBay Maar terugkomend op je vraag: je test ziet er positief uit. Ik denk dat je zeker rond je ovulatie zit! Heel veel succes!
Bedankt voor jullie reacties amaranthas: wat verdrietig dat het steeds is misgegaan. Hopelijk mag je binnenkort weer positief testen van een plakbeeb bloem: bedankt voor het meedenken maar ik denk niet dat ik dit merk weer ga gebruiken. vandaag was die dipstick weer duidelijk positief. Ik heb geen cb gedaan, had geen tijd want ik moest werken. Edit: en zojuist weer rekbaar slijm gespot