Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Weet niet of jullie zo met de foto mee kunnen kijken?? Maar ik weet het ff niet meer. Morgen NOD, maar meestal LF van 12dgn max. En nu al vanaf 9dpo bruinverlies, geen inleg kruisje nodig, gewoon alleen aan wc papiertje. Vandaag bijna niks meer, terwijl ik vandaag echt op zijn laatst wel verwacht ongesteld te worden. Zo voelt het ook, alsof het elk moment door kan breken.... Maar nu was ik aan het twijfelen en deed ik een kv 2v5 testje, gisteren middag, omdat ik er ff klaar mee was en duidelijkheid wilde, zag niks, dus ding aan de kant gegooid en niet meer gekeken. Uurtje later toch streep, weet het officieel mag het niet, maar werd er wederom onzeker van. Vanochtend nog niet ongesteld, dus weer getest.., niet meteen een 2e streep, dus weer weg gedaan, met het gevoel van, dan laat aub die ongesteldheid snel doorkomen dan weet ik het. Maar na het douchen, 10-15min later, stond er wederom een 2e streep!!! Wat moet ik hier nu van denken😝😝😝 Wil dan gewoon duidelijkheid.., maar ja, da's het zwanger worden nou eenmaal! Trouwens bezig voor een 3e, maar nog steeds erg spannend.
Geen foto. Op hoeveel dpo zit je nu?? Ondanks dat de kv langzaam bijkleurt moet er wel binnen 5 min iets (vaags) te zien zijn geweest. Was dat zo?
Oh dacht dat de foto er wel bij zat😁 Weet iemand hoe ik dat moet doen?? Ben 13dpo en de test keek ik pas weer na 10min naar. Omdat ik niet gelijk een streepje zag was ik er alweer klaar mee..., misschien herkenbaar?? Dan denk ik echt, kom gewoon met die ongesteldheid!!