Joah Huub Seth Welke vinden jullie het leukst? En hebben jullie ideeën voor een tweede naam die er mooi bij staat? Ik ben zelf wel erg van de twee namen.
Ik twijfel tussen Seth en Joah. Al denk ik dat ik dan jonah mooier vind. Seth.... Daniël Sebastiaan Jonathan Of Jonah Benjamin. Gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Benjamin is zoooo mooi. Het betekent alleen kleinste dus die naam hebben we bij ons eerste kindje nog even geparkeerd
Ik was even verbaasd over Huub in dit rijtje. Voelt zo anders dan de andere twee haha. Van deze 3 kies ik voor Seth. Joah struikel ik een beetje over, vind zelf dan Jonah mooier
Als ik uit deze drie moet kiezen ga ik voor Seth. Maar Jonah is natuurlijk het mooist. Zo heet onze zoon. 😄
Dit Huub vind ik alleen nog wel leuk, maar Joah (Jonah nog beter) leuker. Seth vind ik echt vreemd klinken, en extreem hard.
Ik vind Seth leuk! Misschien iets van; Seth Reuben / Seth Ruben Seth Walter Seth Thomas Seth Patrick Seth Josiah Seth Marcus Seth Roman Seth Nicholas Seth Abram Seth Damien Seth Theodore Seth Kinsley Seth Walker Seth Evan Seth Alexander Seth Andrew Seth Calvin Seth Charles Seth Gabriel Seth Isaac Seth Patrick Seth Paul Seth Daniel Seth Peter Seth Alan Seth Martin Seth Jared Seth Jonas Ik vind Joah zelf een leuke naam had er nog nooit van gehoord. Maar hier even wat combo's: Joah Remy Joah Seth Joah Bryce Joah William Joah Isaac Joah Robert Joah Jason / Mason Joah Alexander Joah Storm Joah Brian Joah Benjamin Joah Olivier / Oliver Huub vind ik echt een verschrikkelijke naam, ik zou niet weten hoe je het leuk zou kunnen combineren. Huub Sebastiaan ofzo?
Haha, ik vind het nog geen eens een stomme naam maar past er gewoon niet bij Ik had het er net niet bij gezet, maar Seth vind ik echt heel stoer! Maar tegelijkertijd ook heel mooi, omdat het een oude bijbelse naam is.
Seth vind ik echt een fantastische naam, stoer en modern! Seth Matthias Seth Joas Seth Aaron Seth Jafeth Sion vind ik ook heel gaaf!
Bedankt voor alle reacties!! Hier kunnen we wel wat mee. Jongensnamen zijn gewoon zo moeilijk moeilijk, haha