Wanneer bedbodem naar beneden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze meid kan nog niet zitten, maar ze rolde zich vanmorgen om en lag op haar zij. Haar voeten tegen de spijlen en met haar handen had ze de spijlen vast. Nu is er nog niets gebeurd, maar straks trekt ze zichzelf op ofzo. Of hoef ik me daar nog geen zorgen om te maken?

Wanneer deden jullie de bedbodem van het ledikantje naar beneden?

Groetjes shampoo

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Volgens mij hoef je je nog geen zorgen te maken hoor ;). Die van mij is nu 7 maanden, rolt, begint met kruipen en ging vandaag zelf zitten. Dus ik moet het misschien nu wel gaan doen, maar ik denk dat jij nog even voorruit kan.

Als ze zich echt zelf omhoog trekken dan is het misschien verstandig, maar het vasthouden van de spijlen, dat doen volgens mij de meeste beebjes.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou juist het zekere voor het onzekere nemen en de bodem naar beneden doen. Misschien dat ze zich nu nog niet optrekt, maar het kan zomaar ineens gebeuren.

4. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Tja, lastig nu... haha

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als ze eenmaal gaan rollen, moet je volgens mij het bedje al lager gaan zetten, als je wacht tot ze zich gaan optrekken, ben je namelijk te laat. Dit zijn dingen die ze 'ineens' kunnen....

Wij hadden hier 3 standen op het bed, dus dat scheelde wel en ik had/heb een erg langzame dochter op dit gebied ;) . Maar ook hier nog vrij onverwachts, dat ze snachts ineens aan het voeteneind van haar bed zat en ze ineens zelf kon gaan zitten (met slaapzak aan) . Het bed stond toen op standje 2 -maar is hierna gelijk naar de laagste stand gegaan.

6. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Ze rolt binnen 1 seconde op haar buik. Sinds twee weken, en ze wil nu ook niets anders meer....

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

shampoo hier leeft ze ook al zeker 1 maand op haar buik. Nog verder geen ontwikkelingen hoor.
    maak me geen zorgen nog.

8. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

We hebben de bodem omlaag gedaan zodra mevrouw terug kon rollen van buik naar rug.
    De box gaat binnenkort ook een stand naar beneden want ze gaat al op haar knietjes zitten wiebelen, en ik wil voorkomen dat ze op de een of andere manier ineens over de rand kiepert.

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi rolt ook al helemaal door en van buik op rug en andersom en der steekt van alles door de spijlen en hij tijgert maar bedje staat nog hoog omdat hij zitten en staan zelf nog niet heeft uitgevonden

10. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Haha, hier steekt ook van alles door de spijlen. Er schiet ook van alles doorheen: speentje, knuffelolifant, doekjes:D

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva rolde met 4 maanden om, met 7 maanden ging ze voor het eerst staan (in de box). Toen hebben we snel daarna de bedbodem omlaag gedaan. Maar Eva was met slaapzak toch wat minder mobiel waardoor ik me niet meteen zorgen maakte.

12. Tink

Tink Niet meer actief

Wij deden de bodem altijd naar beneden als ze zelf gingen omrollen. En dan bij het eerste teken van zelf gaan zitten helemaal op de onderste stand.

13. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Hier ook naar beneden gezet na het omrollen. Ik heb verder ook geen moeite met dat het bedje laag staat dus als je geen rugproblemen of iets dergelijks hebt, dan zou ik het risico gewoon niet nemen.

Deel Deze Pagina