Ik ben op zoek naar paarse en rode sokjes in de maat 12 maanden. Als het kan geen sokjes met een printje. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Een half jaar geleden was ik ook al op zoek naar paarse sokjes, overal roze, maar nergens zijn paarse of rode sokjes te krijgen. Paarse of rode sokken met anti slip zal wel nog moeilijker worden
hallo consider, Gisteren heb ik van het merk Bakkaboe paarse sokjes gekocht. Vrij lange sokken, lekker voor de winter. Succes ermee!
@mijntje10, toevallig heb ik gisteren lekker geshopt bij de bertus te hoor. Leuk giletje, met rokje en truitje ook van bakkaboe. Die sokken die jij bedoeld heb ik ook gezien, maar dit zijn een soort van lange sokken, tot aan de knie. Dus niet wat ik zoek.
Ik heb pasgeleden donkerpaarse sokjes bij de Hema gekocht, maar er staat wel een klein hartje op de enkel......
Heb ze kort geleden gekocht, maar ze zaten wel in een setje van 3. Waarvan 1 paar effen, 1 paar gestreept en 1 paar met figuurtjes erop. Bij Hans Textiel.
Hans textiel zit niet bij mij in de buurt. Die van de hema heb ik gezien, maar vind het een beetje zonde als er ook nog een andere kleur bij zit die ik niet nodig heb. De wibra had ze niet.
Bij H&M misschien? Heb er laatst een setje van 3 paar paarsekleurde sokjes gehaald MET ANTISLIP Was wel een babymt maar wie weet hebben ze ook groter
@ Jessie, oee das balen, was eergisteren nog bij de h&m, en ik kom er voorlopig niet meer weer. Heb net even online gekeken, maar daar verkopen ze ze ook niet
Bij de H&M heb ik paarse effen sokjes voor Nana gekocht zijn 2 paar 1 met bloemetjes en de andere effen. Ik wil eventueel wel even voor je kijken morgen.
Bij Rainbowbabies of Simplycolors heb ik rode sokjes gezien... wel wat aan de prijs maarja dan heb je wel je kleur
Ik had allemaal kleine sokjes (tot 1 jaar) in verschillende kleuren van het merk Soggs. Die zitten per 6 paar in een eierdoosje, echt te leuk!! Verkrijgbaar zowel in effen, als gestreept of met sterren. Helaas geen antislip. Weet de website niet meer, maar als je google't op Soggs babysokjes moet je ze volgens mij zo kunnen vinden.
Je kunt ze bij sokshop.nl bestellen! Ik had toevallig ook paars nodig. Die van Ewers zijn echt goed, blijven mooi zitten. Goede service ook, had alles de volgende dag al in huis.
Rainbow baby's heeft alleen slofsokken. Simply color heeft inderdaad wel mooie rode sokken, misschien dat ik die wel ga bestellen. Die in het eierdoosje van het merk soggs, zien er erg leuk uit, alleen er zit geen paarse tussen. Bij de sokshop kan ik geen paarse effen sokken vinden.
Wat grappig - ik heb paarse soggs, die ik hem nooit aan heb gedaan (paste niet zo bij zijn kleren, hij draagt geen paars). Misschien wisselen ze de kleuren soms - of hebben ze commentaar gekregen op de paarse, dat die voor jongens niet leuk zijn?! Ik wilde haast zeggen: zal ik ze naar je opsturen? Maar misschien is nummer 2 wel een meisje dat heel veel paarse kleertjes (en sokjes) gaat dragen... sorry, ik hou ze toch nog even zelf!