Ze hebben dezelfde blonde krullen en verder zijn ze zo verschillend als dag en nacht (ook in karakter) maar even lieffffffffffffffffffffffffff!
Dag en nacht. Hoewel we ontzettend veel Nathan in de jongste terug zien. Vorm van de hoofdjes komen overeen, gezichtsuitdrukkingen en vorm van de mond. Maar daar houdt het wel bij op. Donker/blond, rustig/driftkikker, makkelijk/moeilijk.
Toch wel he. Ze lijken wel allebei heel veel op hun papa, dus dan kan het eigenlijk ook niet anders dan dat ze wel op elkaar lijken. Kwa karakter zijn ze wel compleet het tegenovergestelde. De oudste heel druk en de jongste heel rustig.
Aww lief, lijken echt op elkaar vind ik! Ik vond mijn dochter ook heel erg op mijn zoon lijken, terwijl ze nog zo klein en jong was, zag je al zoveel overeenkomsten echt super was dat. Hoop dat de volgende ook veel op beide lijkt! Leken beide op mij toen ik nog een baby was, inmiddels is mijn zoon meer een mengelmoes aan het worden
zo lijkt het soms wel, maar heb het idee dat ze nu wat verschillen beginnen te vertonen dus binnenkort maar weer eens eens vergelijking maken