Lijken jullie kinderen op elkaar en op jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Rachel, wat een leuke foto van je kids en ze lijken echt op elkaar!

Hier lijken de kinderen niet heel erg op elkaar. Ze hebben beide blonde krullen en zijn slank maar daar houdt het ook wel bij op. Ook qua karakter lijken ze niet op elkaar.

Mijn zoon lijkt ontzettend op mij. Uiterlijk en gedrag. Hij heeft wel wat van papa: hij is geen waterrat (ik dus wel) en hij is een beetje een houten klaas (en ik ben juist altijd heel sportief geweest).

Zoon lijkt meer op man maar dat is nog moeilijk te duiden met 2,5 jaar vind ik. Het is wel een echt meisje.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze oudste 2 (zoon en dochter) hebben bruine haren en donkere ogen net als papa. Zoon lijkt verder precies op mij qua karakter, verder qua uiterlijk, zijn bouw is het sprekend mijn broer. Volgens iedereen lijkt dochter sprekend op mij qua uiterlijk (behalve de donkere ogen) maar ze is innerlijk precies haar vader. Onze jongste...... Is blond en blauwe ogen. Zij lijkt heel erg op onze zoon en mijn broer. Qua innerlijk ook trouwens. Maar als je ze alle 3 naast elkaar ziet zijn ze allemaal verschillend maar lijken ze allemaal toch heel erg veel op elkaar.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ons zoontje is precies mij tot ergenis van me vriend haha

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn oudste lijkt erg veel op zijn vader (mijn ex), zelfs de vorm van tanden, maar heeft wel mijn karakter, hij laat zich de kaas niet van zijn brood eten, ben ik blij om.

Mijn dochter is het evenbeeld van mijn nichtje, het dochtertje van mijn broer. Op foto's moeten zelfs mijn man en ik kijken wie wie is, Grappige is dat mijn broer en ik helemaal niet op elkaar lijken hahaha, maar onze dochters dus wel. Karakter hebben ze grappig genoeg beiden van mij, ook mijn nichtje is een echt prinsesje, staat altijd te dansen en gek te doen, houd van bling bling en hakjes, dat heeft mijn schoonzus ook nooit gehad (en mijn broer ook niet hahahha).

Mijn zoontje vind ik weer erg op zijn vader lijken, maar is heel blond en heeft blauwe ogen (het lichte haar is van mij, blauwe ogen is dan weer van mijn moeder en broers) Zijn vader heeft zwart haar en licht groene ogen. Karakter vind ik nog moeilijk te zeggen, hij is nog maar 9 mnd.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Huh ?? :(

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Mijn dochter en zoontje lijken precies op elkaar.. Zelfs ik twijfel nog bij baby foto's en moet dan echt naar de kleding kijken.. En zo ook als ze naast elkaar staan zie je wel dat m'n zoontje 2 jaar jonger is, maar voor de rest lijkt het net een tweeling!

Ogen hebben ze beiden van mijn zusje, en neus mond wenkbrauwen van mij,. Ik zie niet veel van mijn man erin...

Qua karakter is m'n dochtertje ook net mijn zusje en m'n zoontje is net m'n man..

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hahahhahaaha, sorry, ik bedoel natuurlijk dochter!

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Iedereen die mijn dochter en mij samen ziet roept heel hard dat ze als twee druppels water op mij lijkt. Ze heeft de zelfde kleur ogen als ik en krullen.
    Maar als we in het fotoboek van mijn man kijken en daar een foto zien van hem van 4,5jaar is ze precies haar vader, zelfde blonde krullen en zelfde bouw, alleen heeft hij donkerbruine ogen en onze dochter groene.
    Ik hoor van mijn moeder dat ze qua karakter erg op mij lijkt, helaas kunnen we niet meer aan mijn schoonouders vragen hoe zij daar over denken......

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahahahhahahahhahha ik dacht al.......... maar goed, alles kan tegenwoordig hihi

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Op mekaar. Ja! Op mij. Mijn zoon lijkt qua type veel op mij, gezichtsvorm en lichaamsbouw. Mijn dochter meer op mijn man. Ze hebben allemaal blond haar en blauwe ogen. Ik ben donker met bruine ogen.

11. Mensen roepen altijd dat Damiën zo ontzettend op mij lijkt, maar toch ook wel heeeeel veel op z'n vader. Vinden wij altijd heel grappig, want mijn vriend is de biologische vader van Damiën niet :)

12. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oudste zoon is echt een mini-me.
    Baby is een kopie van zijn broer zegt iedereen.
    Mijn man balen, die riep steeds dat de 2e meer op hem zou lijken :) (maar misschien komt dat nog).

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn kinderen lijken heel veel op hun vader alle 3. Ze lijken ook enorm veel opelkaar, iedereen ziet zo dat ze broertjes en zusje zijn. Kwa karakter zijn de jongste 2 van mij nergens bang voor, keihard voor zichzelf, echt een eigen mening, enz (of ik daar blij mee moet zijn is een ander verhaal hahaha), de oudste is echt zijn vader rustig, de lieve vrede bewarend hahaha.....

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zoonlief is echt een mengelmoesje. Soms vind ik hem echt op mij lijken, andere moment vooral op mijn man.
    Maar hij lijkt vooral op zichzelf :D

Tja, of de 2e op hem of ons lijkt weten we nog niet. Moeten we nog "even" 7 maanden geduld hebben;)

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    bij mij is het heel grappig om en om

k.im op mij
    a.lis op papa
    a.ngelina op mij
    D.es op papa
    mootje op mij

en zoals ik de echo's bekijk van de jongste die eraan komt lijkt zij meer op papa :D

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eef lijkt qua uiterlijk op mijn man, maar heeft mijn karakter. Rustig, netjes, wil alles weten..
    Fien lijkt sprekend op mij vroeger, maar is net zo gek als mijn man :)

17. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    ik heb dan nog (geen) 2 kids,
    maar mijn dochter lijkt heel veel op dr papa!
    ze heeft echt de grote ronde ogen van mij en dr neus,mond en oren echt van papa!
    ook de lange beentjes heeft ze van papa en gewoon dr hele gezichtsuitdrukking hih
    kwa karakter is het nog afwachten....maar ze heeft nu al trekjes die papa en mama beide hebben! :D

18. A2CA

A2CA Niet meer actief

Mijn dochtertje lijkt veel op mij. Kwa karakter is ze mij identiek hoe ik vroeger was. Erg driftig als ze de zin niet krijgt en heeft een sterke wil.

19. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Onze dochters beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
    Kwa karakter zijn ze totaal verschillend.Maar hebben van ons allebei iets. Kwa uiterlijk schijnen de meiden op mij te lijken.

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    vind ze niet echt op elkaar lijken zo..

Deel Deze Pagina