Gefeliciteerd . Kan nog blond worden hoor . Dochter had een tintje, pik zwarte bos met lang zwart haar . Nu bleek en blond.
daantje gefeliciteerd!! mooi kindje onze dochter lijkt heel veel op mij. onze zoon lijkt juist sprekend op zijn vader
Oh trouwens, mijn dochtertje was eerst pikzwart en nu blond.. De kleinste neight nu naar blond, misschien wordt due wel donker
mijn kinderen zijn mijn kloontjes vooral mn dochtertje. als je foto van haar naast een babyfoto van mij legt dan is dat echt eng. lijken echt onwijs veel op elkaar. ze hebben weinig weg van hun paps. de haargroei en wat gezichtsuitdrukkingen.
Mijn kinderen lijken niet op elkaar, ja de jongste 2 wel. Maar de oudste heeft groene ogen en is wat rossig en is blank De middelste heeft donkerblond haar en bruine ogen en is wat getinter. De jongste is ook donkerblond en heeft groene ogen en is nog wat donkerder qua huidskleur dan de middelste.
dit zijn mijn kids op zelfde leeftijd. ze waren hier beide 3 maanden (jongste nu 6maanden en oudste 3.5jaar) Links mn zoontje, rechts mn dochter
tja de een zegt dat ze op elkaar lijken.. en de ander vind weer van niet... wijzelf vinden dat onze oudste kwa uiterlijk op papa lijkt... en het doen en laten van mij... en onze jongste is een mini me... en heeft echt het karakter van haar papa... de een heeft groene ogen, en de ander bruin
2 verschillende kindjes, 1 rond hoofd ander ovaler, maar beide de typische blik van de vader de 1 neus van mij, de ander neus van papa oudste was snel in ontwikkeling, jongste veel sneller oudste had relfux en was prikkel gevoelig, jongste meest relaxte baby ever... beide super eters, super slapers, even onderzoekend/nieuwsgierig Verder zijn ze echte mixjes van ons, echt super leuk, ene x lijkt de een meer op de ander. Je ziet wel duidelijk dat het broertjes zijn, echt duidelijk dezelfde ouders zegmaar
We hebben er maar 1, dus of hij op evt broertjes of zusjes lijkt is er niet, Ik vind wel dat hij vooral op papa lijkt, maar hij heeft de neus en wangen van mama...
Qua kleur en haar is meisje echt een mix: ik bleek en als baby kaal, later witblond (over de jaren bijgekleurd tot donkerblond), papa getint en een dikke bos zwart haar; meisje heeft een beetje dun lichtbruin haar en een licht tintje. In de kraamtijd vond iedereen dat ze mijn gezicht had - totdat er een babyfoto van papa naast kwam. In sommige blikken zie ik mijn oma terug. Qua karakter is ze heel open en vrolijk, en heel nieuwsgierig, maar soms ook ontzettend driftig - misschien ook wel ons allebei.
Dochter lijkt onwijs op haar vader vanaf haar geboorte al. Zelfs vreemden of mensen die mijn vriend niet vaak hebben gezien zeggen het.
Mijn zoontje lijkt zowel in uiterlijk, karakter en lichamelijke dingen op mij. Maar hij heeft de manier van denken van papa. Ook is hij niet zo sportief als ik (altijd was). Dat was/is mijn man ook niet. Ik was een echte durfal, gek op sport en het liefst buiten. Mijn zoontje niet, die moet je echt porren, is wat lomp en zeker geen durfal!
Oordeel zelfs: Bekijk bijlage 294735 Tis dat ik weet dat ie dr uit gekomen is.. Maar anders zou je niet zeggen dat ie van mij is hihi
Onze kindjes lijken op elkaar en op beide ouders. Ze hebben trekken van beide families. Moet altijd zo lachen als mijn schoonmoeder zegt dat ze iets vertrouwds ziet aan de kids. En dan een dag later hoor ik mijn moeder zeggen dat ze zo op mij lijken. Dus laten we het dan maar houden op een goede mengellmoes! Dit zijn mijn kanjers .... oordeel zelf maar ....