Lijken jullie kinderen op elkaar en op jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Daantje gefeliciteerd!
    Wat een leuke naam! :D

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

mijn zoontje lijkt op mij :D :d

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Gefeliciteerd :). Kan nog blond worden hoor :). Dochter had een tintje, pik zwarte bos met lang zwart haar :). Nu bleek en blond.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

daantje gefeliciteerd!

5. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    daantje gefeliciteerd!! mooi kindje

onze dochter lijkt heel veel op mij.
    onze zoon lijkt juist sprekend op zijn vader

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

Bekijk bijlage 294648 Mijn kindjes lijken heel veel op elkaar en ook erg op mij t zijn echte moppies

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Oh trouwens, mijn dochtertje was eerst pikzwart en nu blond.. De kleinste neight nu naar blond, misschien wordt due wel donker :)

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dochter lijkt precies op papa..
    Zoonlief lijkt op mij.

Eerlijk verdeeld haha :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn kinderen zijn mijn kloontjes :p vooral mn dochtertje. als je foto van haar naast een babyfoto van mij legt dan is dat echt eng. lijken echt onwijs veel op elkaar. ze hebben weinig weg van hun paps. de haargroei en wat gezichtsuitdrukkingen.

10. tuc

tuc Niet meer actief

die lijken zeker op elkaar!!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn kinderen lijken niet op elkaar, ja de jongste 2 wel.
    Maar de oudste heeft groene ogen en is wat rossig en is blank
    De middelste heeft donkerblond haar en bruine ogen en is wat getinter.
    De jongste is ook donkerblond en heeft groene ogen en is nog wat donkerder qua huidskleur dan de middelste.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dit zijn mijn kids op zelfde leeftijd. ze waren hier beide 3 maanden (jongste nu 6maanden en oudste 3.5jaar)
    Links mn zoontje, rechts mn dochter

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja de een zegt dat ze op elkaar lijken.. en de ander vind weer van niet... wijzelf vinden dat onze oudste kwa uiterlijk op papa lijkt... en het doen en laten van mij... en onze jongste is een mini me... en heeft echt het karakter van haar papa... :p

de een heeft groene ogen, en de ander bruin :p

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    2 verschillende kindjes, 1 rond hoofd ander ovaler, maar beide de typische blik van de vader
    de 1 neus van mij, de ander neus van papa

oudste was snel in ontwikkeling, jongste veel sneller
    oudste had relfux en was prikkel gevoelig, jongste meest relaxte baby ever...

beide super eters, super slapers, even onderzoekend/nieuwsgierig

Verder zijn ze echte mixjes van ons, echt super leuk, ene x lijkt de een meer op de ander. Je ziet wel duidelijk dat het broertjes zijn, echt duidelijk dezelfde ouders zegmaar

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    We hebben er maar 1, dus of hij op evt broertjes of zusjes lijkt is er niet,
    Ik vind wel dat hij vooral op papa lijkt, maar hij heeft de neus en wangen van mama...

Bijgevoegde bestanden:

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Qua kleur en haar is meisje echt een mix: ik bleek en als baby kaal, later witblond (over de jaren bijgekleurd tot donkerblond), papa getint en een dikke bos zwart haar; meisje heeft een beetje dun lichtbruin haar en een licht tintje. In de kraamtijd vond iedereen dat ze mijn gezicht had - totdat er een babyfoto van papa naast kwam. In sommige blikken zie ik mijn oma terug. Qua karakter is ze heel open en vrolijk, en heel nieuwsgierig, maar soms ook ontzettend driftig - misschien ook wel ons allebei.

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dochter lijkt onwijs op haar vader vanaf haar geboorte al. Zelfs vreemden of mensen die mijn vriend niet vaak hebben gezien zeggen het.

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje lijkt zowel in uiterlijk, karakter en lichamelijke dingen op mij. Maar hij heeft de manier van denken van papa.
    Ook is hij niet zo sportief als ik (altijd was). Dat was/is mijn man ook niet. Ik was een echte durfal, gek op sport en het liefst buiten. Mijn zoontje niet, die moet je echt porren, is wat lomp en zeker geen durfal!

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oordeel zelfs:

Bekijk bijlage 294735

Tis dat ik weet dat ie dr uit gekomen is.. Maar anders zou je niet zeggen dat ie van mij is hihi:D:D

20. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Onze kindjes lijken op elkaar en op beide ouders. Ze hebben trekken van beide families. Moet altijd zo lachen als mijn schoonmoeder zegt dat ze iets vertrouwds ziet aan de kids. En dan een dag later hoor ik mijn moeder zeggen dat ze zo op mij lijken. Dus laten we het dan maar houden op een goede mengellmoes!

Dit zijn mijn kanjers .... oordeel zelf maar ....

IMG_7802.jpg

Deel Deze Pagina