Lijken jullie kinderen op elkaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door pcootje, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Hier geen kindjes nog, maar mijn zusje en ik hadden dezelfde teken lerares. Ze heeft haar wijs gemaakt dat wij tweeling zijn, zo lijken we op elkaar. Leraar geloofde het haha. Ik ben 1jr 10mnd ouder overigens.

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    petrabr; wat leuk dat ze hetzelfde gekleed zijn. Wil mijn oudste ook graag en ik heb eindelijk een rokje gevonden in beide maten, krijgen ze zondag aan dus de oudste is blij.

Assz; haha dan valt het ook wel extra op he, ik zal maar niet vragen hoevaak je in dat geval al opmerkingen hebt gehad over de melkboer en andere flauwe geintjes

Essenhout; ik lijk veel op een tante en mn oudste zus.... onze oudste lijkt dus weer veel op mijn nichtje. Beide kinderen zijn trouwens een kopie van mij.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter en zoon leken als baby zo op elkaar dat als ik papa een foto liet zien van de een hij niet wist wie het was. Nu begint het minder te worden, omdat zoon een boeverig jongskoppie krijgt.

Dochter lijkt heel veel op mij ook qua karakter, zoonlief is qua uiterlijk en karakter een heel ander type.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Toch nog een foto gevonden.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier leek de jongste veel op zijn broer vanaf zijn geboorte ong paar weekjes. Maar nu totaal niet :D De oudste is van huidskleur lichter geworden, blond en bruine ogen, De jongste zijn huidskleur blijft zo, heeft donkere haar en bruine ogen. Ook zijn de hoofdvormen anders. Je ziet wel dat het broers zijn maar totaal verschillend behalve de eerste paar weekjes ;)
    Bovenste is de oudste onderste de jongste :)

6. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    onze 2 jongens lijken ook sprekend op elkaar en op hun vader, hihi!
    als ik de oudste[3jr] een foto van hem zelf laat zien als baby en vraag wie dat is, noemt ie de naam van zijn broertje[11wk] haha!

7. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Nee ze lijken niet op elkaar.Deze foto is van 3 dagen geleden.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ze zijn in ieder geval niet 1-eiig ;) maar wel 2 hele mooie meiden.

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

even off topic:

wat een prachtige meiden zeg. VOlgens mij 2 heerlijke ondeugende kids.

10. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hier lijken ze ook niet op elkaar, tenminste niet echt.
    De oudste lijkt op papa en de jongste op mama.

De oudste heeft blond haar en is stijl, de jongste heeft donkerbruin haar en heeft krulletjes:D.

Zal eens kijken naar een foto..............

Links, de oudste, rechts de jongste:D

11. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

en dit zijn ze nu:D

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Als je ze nu naast elkaar zet zie je wel dat ze broer en zus zijn maar niet extreme gelijkenis, maar als je foto's van de oudste terug kijkt en kwa leeftijd naast mijn dochter zet dan lijken ze echt veel op elkaar!
    Hier de foto's van beide met zo'n 2 maanden:

Bekijk bijlage 185233
    Bekijk bijlage 185234

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Toen mijn dochter geboren werd schrokken we zelf exact hetzelfde ze eruit zag als haar broer. Nu wel minder (jongetje/meisje hè) maar nog wel heel veel op elkaar.

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Toen onze jongste geboren was was ze precies haar grote zus, echt 2 dezelfde meiden. Nu ze wat groter wordt begin ik wel echt verschil te zien, maar ze lijken nog steeds op elkaar.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    onze 2 jongens lijken absoluut niet op elkaar.
    Je zou niet eens zeggen dat ze broertjes zijn!

Komt ook door het verschil in hun bouw.
    De oudste is heel tenger en klein. Hij is 4 jaar en weegt 15 kilo en is net 1 meter lang
    De jongste is 18 maanden en weegt 16 kilo en is 90 cm lang!

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Totaal niet.
    Ook qua karakter zijn ze zo verschillend.

Ruben is echt net mijn broer. Al vanaf dat ie op mijn buik werd gelegt was er al herkenning. Als we foto's kijken uit mijn baby boek en hij ziet mijn broer dan zegt ie meteen dat hij dat zelf is.
    Jonathan is echt een van ons samen, heeft het haar en mondje van mij maar zijn oogjes en oren zijn net als die van mijn man. :D

17. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Van babyfoto´s lijken ze wel erg op elkaar, hier zijn 2 de oudste en 2 de jongste en zelfs bekenden konden het niet precies zien of twijfelden toch wel.

18. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Maar je ziet nu wel verschil. Jayro is aziatischer en lijkt meer op mij (al ben ik gewoon nl) en de jongste lijkt meer op hun vader (braziliaan).

Deel Deze Pagina