hallo meiden, wat ik me afvroeg, lijken jullie kindjes opelkaar? mijn dochter had bolle wangen.. en mijn manneke heeft dat nu eigenlijk helemaal niet. vroeg me af hoe dat bij jullie is. liefsss
twee druppels water. het is dat ze in andere jaren geboren zijn anders zou je denken dat het tweeling is!
de eerste 2 maanden precies hetzelfde, maar nu al een stuk minder... Ligt er ook een beetje aan hoe ze op de foto staan. Bekijk bijlage 78009
Toen mijn dochter uit me buik werd gehaald was het eerste wat ik zij. Ze lijkt op haar broer. En nu nog als baby ze lijken als twee druppels water op elkaar. Heel apart en er zit bijna tien jaar tussen. Maar wel echte broer en zusje. zie mijn avatar. Dit is me dochter en zoek even me zoon via een dvdtje.
Hier een wereld van verschil In alle opzichten. Heel andere gezichtjes maar ook heel andere karakters.
de 1ste dag wel maar daarna... nee hoor helemaal niet. Mn zoon is sprekend mn man en mn dochter is precies ik. Hoevaak we dat al niet gehoord hebben Ze zijn wel beide bijzonder knap aldus mijn ahum objectieve mening, dat delen ze dan weer wel
Hier kun je goed zien dat t broer en zus is. Als ik baby foto's bekijk van ons dochtertje tussen de 9 en 12 mnd en dan dezelfde leeftijd van ons zoontje moet je echt goed kijken wie wie is. En ze lijken ook ontzettend veel op hun 21 en 16j broers, die van 18 niet, das net mijn ex.
@Momentje, laat je niet stiekem twee foto's van dezelfde baby zien Ze lijken echt ongelofelijk veel op elkaar.
ik vind dat mijn kindjes als 2 druppels water op elkaar lijken... mijn man vind van niet! ik denk dat hij zijn ogen eens moet laten nakijken wat denken jullie?? Links mijn zoontje jamie, Rechts mijn dochtertje Eline... allebei een dag of 3 oud op de foto!
er zijn wel duidelijke verschillen, maar toch hebben ze iets waardoor ze toch wel weer erg veel op elkaar lijken vinden we zelf dit is mijn oudste zo rond de 7 mnd