Balleke, een beetje. Shenoby: ik vind ze inderdaad heel erg lijken. Hier lijken ze niet op elkaar. Julian lijkt op mij Isabella heel erg op haar vader.
Ondanks dat mijn dochters verschillende vaders hebben lijken ze als baby zijnde op elkaar.Qua uiterlijk dan.Iedereen staat er eigenlijk versteld van.Djènoa is echt 2 druppels water Caitlin. Ik denk wel dat dat uiteindelijk zal gaan veranderen. Djènoa lijkt dan weer niet op haar andere half zus,maar die is 2 druppels haar moeder. Qua karakter lijken mijn dochters helemaal (nog) niet op elkaar. Waar de oudste zo lief en rustig was is de jongste echt een draak en zo nu en dan baldadig hahaha.Wie weet trekt dat ook nog wel recht.
ja én nee. de jongste is een copie van mijn oudste.( ook verschillende vaders trouwens ) de middelste is een copie van mijn broer en lijkt in niks op ons allemaal.
Ik vind dat ze totaal niet op elkaar lijken. Maar als ik hun babyfoto's naast elkaar leg, lijken ze enorm op elkaar. Zó raar dat ik dat in real life niet zie.... Ze huilen ook hetzelfde. Het was de dames op het kdv meteen al opgevallen, bij mij duurde dat langer. Nu hoor ik soms niet wie er huilt, alleen wel dat het er duidelijk een van mij is.
Hier lijken ze met ontspannen gezicht niet op elkaar, maar als ze lachen wel een beetje. Ze hebben dus voornamelijk dezelfde expressie. En ze hebben dezelfde bolle wangen