Vigo en Milan lijken op deze foto best op elkaar. Naarmate ze ouder werden kon je goed zien dat Vigo een copie van zijn vader is, en Milan een copie van mij
als baby niet echt, nu de jongste ouder word en kijk fotos van me oudste terug lijken ze steeds meer op elkaar.
Lijkt me leuker als ze aparte uitStralingen hebben. Dochter lijkt op me man zou willen dat zoon op mij gaat lijken
O ja dat weet ik nog wel, was toch gewoon een mooi mannetje.. Je kan ze ook in een album zetten heb ik ook gedaan met me foto's. Wie bang is voor een overleden kindje kijkt dan maar niiet.
Wij hebben nog geen tweede kindje dus daar kunnen we nog niet mee vergelijken. Mijn man is Turks zwart haar en een hele bos krullen ( om jaloers op te zijn ) en groene ogen..ik ben Nederlands blond met blauwe ogen lekker standaard..en mijn dochter is een kopie van mij ik hoor het bijna dagelijks...aan het begin vroegen ze zelfs aan mijn man '' jij bent zeker niet de vader? '' respect hoor dat je andermans kind opvoed In turkse culturen is dit not done maar goed hij is wel dergelijk de vader
Ik heb een dochter met hele donkere ogen en haren en een zoontje met blauwe ogen en blonde haren en een zoontje met blauwe ogen en donkere haren! maar toch hebben ze trekjes van elkaar en zie je dat het broers en zus zijn van elkaar.
grappig mijn man is ook turks en ook donker en mijn middelste blond en blauwe ogen maar toch lijkt hij op zijn papa , tis een kopie maar dan blond haha
Hier 2 hele verschillende mannetjes; De oudste lijkt op mij; dik donker haar en bruine ogen. De jongste is net z'n vader; vlasblond haar met helderblauwe ogen. Erg leuk, mensen vragen vaak of het wel broertjes zijn
Leuk topic! Hier 2 kindjes die niet echt op elkaar lijken. Een hele donkere en een hele blonde. Zoonlief donker met bruine ogen en onze dochter is blond met blauwe ogen! Mijn man en ik zijn ook allebei donker met bruine/groene ogen. Bekijk bijlage 260655 Bekijk bijlage 260656
mijn mannen lijken niets op elkaar, innerlijk en uiterlijk niet. (Verschillende papa) Eerste foto: mn oudste toen hij 1 was. Tweede foto: mn oudste zoals hij nu is.