Lijken jullie op een beroemdheid ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama 1984, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Nee inderdaad, ik vind het wel leuk.
    Dat over de top klopt ook wel een beetje, alhoewel ik al wel wat rustiger ben nu ik wat ouder en wijzer word :D

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Iedereen kent Brigitte Kaandorp toch wel..;)
    Ondanks dat ik niet van haar humor houd, vind ik het wel een leuke vrouw om te zien.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Einstein als ik mijn haar wat langer heb. En nee ik plaats geen foto. :p

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Flauw, héél flauw... :p

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hè wat flauw!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je beweert op een prachtige beroemdheid te lijken, dan ben ik toch heel erg benieuwd naar een foto zodat we allemaal kunnen beoordelen of je er echt op lijkt. Anders kan iedereen wel zeggen dat ze op Angelina Jolie, Sylvia of Kate lijkt.;)

7. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    LOL @ Winston Churchill:D hoe verzin je het.

Ik ben zelf een paar keer aangesproken op straat omdat mensen dachten dat ik Nikki Plessen was.
    Vind mezelf er niet sprekend op lijken eerlijk gezegt, hooguit ben ik het zelfde type.

Ik ben niet zo'n fan van foto's op forums plaatsten.
    Blijf hier graag anoniem;)

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    voor mn zwangerschap zeiden mensen dat ik op Kristen Stewart (Bella van Twilight) leek. Had toen nog donker haar en een smaller gezicht haha

9. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

tijdje geleden alweer zit ik op de bank zegt een vriendin van me broertje "weet je dat je op rikki vam gtst lijkt? hoor je vast vaker" euhhh nee hoor ik nooit wel grappig want heb dat weleens gevonden van mezelf. maar dat was echt maar een momentopname :p
    verder lijk ik er ook niet op hoor :D

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn oma en tante zeggen :Julia Robert (maar dat ziet niemand hahaha)
    Ja ik heb wel net zo'n brede glimlach en n bos krullrn ala pretty woman hahaha lol

11. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    vroeger hoorde is wel eens dat ik op tori spelling leek??? Zeiden verschillend mensen (Zal gezichtvorm zijn) En collega vind mij lijken op iemand van greys anatomie, wie weet ik niet aangezien ik nooit keek. Toen ik het hoorde wel gaan kijken wie ze zou bedoelen maar ik heb het nog niet ontdekt haha;)

12. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    oja, vinden jullie lana van gtst ook een beroemdheid? Zoja, mijn dochter lijkt op haar...... aangezien ze lana gespeeld heeft haha. (even trotse mama zijn hoor)

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Toen ik 18 was vonden mensen dat ik op Angela schijf leek. Ze zat toen in GTST en had kort haar. Ik had toen ook net mn haar kort laten knippen en had bij de kapper wel om dat kapsel van Kim uit GTST gevraagd. Was dan zeker goed gelukt:)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja.. maar het stomme is altijd dat ik vergeet hoe ze heet.
    nederandse actrice/musical (?) volgens mij anna of anke oid..
    in ieder geval een wat grotere/langere vrouw..

Op de caping in duitsland stond er opeens een clubje mensen (wel ouder hihi) bij de caravan om te vragen/kijken of ik haar was

en op school waar ik werk was er een toneelgroep die gek stond te kijken toen ik de lerarenkamer binnen kwam..
    Die zeiden dat ze even dachten dat ik het was..

maar volgens mij is ze ook niet heel bekend want ik hoor het niet elke dag:p en bovendien maakt het volgens mij uit wat ik aanheb en hoe ik mijn haar heb zitten. wel eens gegoogled, maar vind het zelf meevallen..
    punt 1 ben ik jwat steviger;)

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Ik ben een paar keer benaderd door mensen (een jaar of 5 geleden) die zeiden dat ik op Sjors uit GTST leek. Zelf zie ik dat echt totaal niet. Maar waren in alle gevallen vreemde mensen die mij daar uit het niets op aanspraken.

16. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Zelf lijk ik op niemand, maar mijn vriend lijkt wel wat op een jongere versie van Sean Reno (beetje haakneus en diepliggende ogen, al vind ik mijn vriend knapper ;) ).

Mijn zwager lijkt een beetje op een jongere Tom Cruise en mijn vader is toen hij jong was wel eens aangezien voor Bruce Lee :D

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Toen ik nog wat forser was op Adele

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb best vaak gehoord dat ik op Anouk lijk (i wish) en mijn dochter heeft gewoon echt haar hele leven gehoord dat ze op de Olson twins lijkt. Ook al toen ze klein was (kleine Michelle uit Fullhouse) tot nu aan toe. Ze is nu 19. En guess naar wie ik haar vernoemd heb haha, het is echt te toevallig!

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Laatst werd tegen me gezegd dat ik op Adele lijk =\ Eh honestly, ik zie de gelijkenis niet. Vind haar wel een heel mooie vrouw trouwens.

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

@monkeylove:
    Als ik naar je avatar kijk dan heb je inderdaad wel wat van Anouk weg ja!

Voor de rest.. Wat iemand hierboven al zei, zonder foto's om te vergelijken is het lekker makkelijk om te zeggen :p

Deel Deze Pagina