Oh ja, ik zie het echt, en Angelina Jolie wordt natuurlijk helemaal professioneel opgemaakt, dat maakt ook wat uit.
Volgens mijn dochter lijk ik op de heks uit de musical Wicked... Mmmm dankzij mijn grote neus... Lekker ding hoor, die dochter van mij!
Hier is maxima de meest voorkomende. Vooral mijn moeder en man vind dat. Ik zie de gelijkenissen niet zo. Mijn vader zegt altijd dat ik op romy schneider (sissi) in dr jonge jaren lijk. Mijn vader op zijn beurt lijkt op ludo van gtst en mijn oom is een iets dikkere louis van gaal. Mensen spreken hem daar vaak op aan. Toch grappig
Ikzelf heb geen idee. Mijn vader lijkt op een kruising van Julio Iglesias en Boney M Mijn broer op Ali B. Mijn moeder vind ik op ??Caterine Kuil?? lijken.
Nou, dan hier nog een haha, ik hoorde ook vaak dat ik op Sita lijk. Idd zelfde neus en blond. Whaha toevallig. Ik hoor trouwens ook vaak de vraag of ik familie ben van iemand die ik dan niet ken. Blijkbaar lijk ik op veel mensen , waarschijnlijk ook op jullie dus
Haha Rose, die vond ik echt superirritant! Ik heb een zusje van 10 jaar jonger en die keek daar altijd naar. Maar ze was niet lelijk hoor, gewoon alleen irritant
laatste tijd werd ik vergeleken met (de dikke versie van) dita van deese of caro emerald. (maar kwam toen door kapsels)
Mijn vriend heeft veel van robbie williams weg zeggen ze... Ik zie het niet echt maar hoeft van mij ook niet persee geef mij maar vin diesel hahahaha
Mijn vriend lijkt op prins William. Heel vaak gehoord, zie het ook wel. Hij vindt hrt alleen niet leuk. Lijkt mij geen belediging
Ja ik schijn op Scarlett Johansson te lijken, zelfde mimiek en uiterlijk. En dat vind ik toch wel een compliment haha! Vind mezelf meer op Ursula lijken van de kleine zeemeermin (maar dat terzijde)
Als ik jouw foto zie moet ik altijd denken aan het zusje van Derek Shepard uit Greys Anatomy. Zelf zit ze in Private Practice. Hoe heet ze toch... Amelia Shepard. Briljant hersenchirurg