kan het nu al zo erg zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door memmievan3, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    hallo dames,

ik ben nou ongeveer 7 weekjes zwanger van de 3e en heb ontzettend veel last van bekkenpijn.
    ik ben hiervoor al bij de fisio geweest en die zag dat mijn rechter bekken een stuk hoger stond als de linker.

nou vraag ik me af of het mogenlijk is dat je zo vroeg in de zwangerschap al zo'n last kan hebben van BI.
    ik begin nu al te waggelen en bukken/traplopen/kleding staand uitdoen gaat samen met heel veel pijn.

bij de eerste zwangerschap kreeg ik rond 20 weken last van BI.
    bij de tweede zwangerschap kreeg ik rond de 16 weken last van BI

ik moet er wel bij vermelden dat mn oudste net 3 is en mn jongste net 1, misschien kan dit er iets mee te maken hebben.

heeft iemand anders hier ervaring mee?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja hoor, dat kan en heeft alles te maken met het feit dat je banden, die bij elke zwangerschap wat slapper worden, onder invloed van de zwangerschapshormonen nu opnieuw slapper worden.

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik ben nu 12 weken zwanger en heb ondertussen ook al en 4-tal weken enorme last van mijn bekken! Volgende week woensdag heb ik mijn eerste afspraak met de fysiotherapeut en ik hoop dat die de pijn wat kan verlichten anders denk ik niet dat ik mijn job nog lang ga kunnen uithouden... (werk als huishoudhulp) maar ik weet helemaal hoe je je voelt!

Ik moet zittend men broek aantaffelen, zittend voorzichtig mijn sokjes uitdoen enzo.... Ik heb vooral last van de linkerkant...

Veel succes!!

4. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    bij mij is het juist de rechterkant.
    fysio heeft bij mij in de vorige zwangerschappen weinig geholpen maar ik ben er nou wel gelijk weer mee begonnen.

ik zit sinds ze zwangerschap van mn oudste al in de ziektewet dus daar heb ik geen zorgen om.
    ik merk zelf al dat het huishouden moeilijker wordt dus wens ik jou succes met je werk. blijf wel goed naar je lichaam luisteren.

het nadeel wat ik wel heb is dat er 2 kleintjes hier nog rondlopen die graag getild worden of even gek doen. ik vind het jammer dat ik dat zo snel al moet laten.

Deel Deze Pagina