in amsterdam is een dood jongetje van 4 gevonden in een flat, zijn moeder werd in een verwarde toestand gevonden en zij tegen de politie dat ze haar kind iets had aangedaan , waarschijnlijk stond ze op het punt zich zelf van kant te maken. haar dochter van 13 is al eerder uit huis geplaats door jeugdzorg en het meisje zij dat als ze mij niet kan mishandelen neemt ze me broertje en niemand luisterde met dit tragische gevolg. wat ik niet snap waarom halen ze een kind van 13 uit huis en laten ze een kind van 4 zitten die geen enkele weerstand kan bieden?
net gehoord op het nieuws; heel die jeugdzorg moet op de schopstoel wat mij betreft, weer een slachtoffer, hoeveel nog?
Dit is echt te erg voor woorden. Ik snap echt niet dat mensen hun kinderen dit aan kunnen doen. Liefs, Duveldraakje
dat begrijp ik dus ook niet dat ze het ene kind wel en het andere niet uit huis plaatsen. echt te triest voor woorden
tja de jeugdzorg , breek me de bek niet open snap ook niet dat ze daar nog geld aan spanderen want het is 1 grote kelerebende je klampt je vast aan hun maar wat doen ze ? geen moer! !
Ja dat heb ik ook gehoord op Hart van Nederland gisteren. Het meisje van 13 had zelfs gewaarschuwd dat het mis zou gaan met haar broertje als ze uit huis geplaatst zou worden Verschrikkelijk!
Ik vraag me af zeker nu er zoiets weer in het nieuws is of de ware moederliefde aan het uitsterven is . alles voor je kind over hebben , je leven geven voor je kind etc. Ik hoor tegenwoordig alleen nog maar dat ouders hun kinderen ombrengen omdat het geestelijk of financieel even te zwaar blijkt te zijn. Van mij mag die adoptie wet er komen hier in nederland! Pasgeboren baby'tjes die zonder pardon voor dood worden achtergelaten of vermoord worden omdat ze even niet gewenst zijn. Dat hele jeugdzorg veeg ik mijn reet mee af. Meldingen die worden gedaan door mensen en dan kinderen die onterecht uit huis worden geplaatst omdat er een achterlijke buurvrouw dan zon melding maakt . Maar de echte gevallen laten ze links liggen doen ze geen reet mee en dan ja als het fout gaat dan ineens ligt het niet aan hun! Nederland word wakker !