Nog meer drama..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eva10, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Net zodra je denkt dat je alles hebt gehad wordt het nog erger.. Mijn vriend en ik zijn ruim 1.5 jaar bezig en hebben 4 mei onze eerste IUI gehad (zonder hormonen). Zaterdag was de zwangerschapstest negatief, maar ik werd niet ongesteld. Gisterochtend kreeg ik tijdens het sporten plots pijn in mijn rug. Dacht dat de menstruatie kwam, daar hoort bij mij pijn in de rug bij. Op de weg terug in de auto zat ik plots krom van de pijn in mijn buik links onder. Ik dacht dat ik gewoon naar de wc moest, zoals ws iedereen logisch denkt. Toen ik op mijn werk aan kwam (ik werk zelf op de Spoedeisende Hulp, maar we hebben 2 locaties) vroeg gelijk een huisarts aan mij of het wel goed ging, aangezien ik bijna voor zijn neus flauw viel. Ik was erg misselijk en de pijn in mijn rug werd erger. Voor ik het wist was er een ambulance gebeld, werd ik in de ambu opnieuw niet lekker, en lag ik opeens op de andere locatie te wachten op een gynaecoloog. Tussen al mijn collega's... Ik schaamde mij kapot om daar met een ambu binnen gebracht te worden, terwijl, voor mijn gevoel, ik prima met mijn vriend in de auto kon. Maar op mijn werk werden de klachten met de minuut erger, dus de huisarts was bang voor een uit de hand gelopen EUG (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Vervolgens moesten wij een uur wachten, omdat de gyn een spoed keizersnede had. Uiteraard kwam een voor een al mijn collega's vragen hoe het ging. Heel lief, maar je voelt je wel een beetje opgelaten, aangezien je gewend bent dat je zelf aan het bed staat ipv in het bed ligt. Toen de gyn kwam en haar onderzoeken deed waren de klachten al een stuk minder geworden. Op de echo was wel een klein beetje vocht gezien, maar dat kan ook bij je plek op dat moment in je cyclus passen. Helaas kregen we ook het nieuws dat er geen HCG in mijn bloed zat, dus dat de IUI definitief niet was gelukt. Het kan een gedraaide eierstok zijn geweest, of een heel vroeg afgebroken zwangerschap. Hoe dan ook, wat voor mij een normale dag op werk zou moeten worden, verliep dramatisch. Over 2 weken gaan wij 2 weken op vakantie en ik moet zeggen dat wij dat, na al deze drama, even heeeel hard kunnen gebruiken! En, zoals mijn vriend zegt, nu kan ik iig weer een cocktail nemen op het strand!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff heftig meid....gelukkig geen BBz ... Maar ook geen zwschap....:(

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh gets, meis, wat waardeloos. Ik kan me voorstellen dat jullie op de vakantie zitten te wachten. Even weg van alles.

Heb je cystes toevallig? Want jou klachten klinken verdacht veel op die van mijn zus. Die had een cyste aan haar eierstok, die zo groot werd, dat die door het gewicht gedraaid werd (of eigenlijk dubbelklapte). Die viel midden in de woonkamer gewoon flauw van de pijn.

Sterkte!!

4. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    @ Strijkkraal wat een wonder dat het bij jullie eindelijk is gelukt! Gefeliciteerd!!
    Op de echo gisteren hebben ze verder niets gevonden.. Dus ws als hij er zit is hij nog niet groot genoeg denk ik! Weet wel dat ik nu verschrikkelijk aan het menstrueren ben, het druipt eruit als ik op de wc zit..

5. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Jemig wat heftig!
    Toe aan vakantie lijkt me.
    Heel veel sterkte

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    heftig! ga lekker genieten van de vakantie! dat heb je heel hard verdiend!

7. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Heftig meis..... Gaan jullie gauw genieten van jullie zeer welverdiende vakantie en ik duim voor jullie voor hopelijk positieve berichten op korte termijn!

Deel Deze Pagina