Lijkt de test erop dat me ei eraan zit te komen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flowerpower86, 25 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerpower86

Flowerpower86 Actief lid

25 jan 2019
    157
    14
    18
    Vrouw
    Ben gewend met sensitest hele dag met testen.. 1 dag smiley volgende dag test lichter en geen smiley baal dat ze geen 2 testen meer hadden vab smiley

Wordt helaas alleen vannacht
    Net als bij jongste kon t ook 1x was ook toen test postief was en snachts konden klussen . Was wel gelijk raak van 1 keer

2. Flowerpower86

Flowerpower86 Actief lid

25 jan 2019
    157
    14
    18
    Vrouw
    Net getest weer (wel wijntje op) maar amper 2e streep.. Is me eisprong geweest of zal die bijna springen omdat ik vanmorgen duidelijk positief testten en erna liep t af....

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.240
    28.243
    113
    Zoals ik (en anderen) al zei: "Nadat het gehalte LH in de urine op z'n hoogst is, vindt de ovulatie plaats binnen 24 tot 48 uur."
    Je eisprong komt eraan dus.

4. Flowerpower86

Flowerpower86 Actief lid

25 jan 2019
    157
    14
    18
    Vrouw
    Vanochtend vroeg positief zoals de foto
    Net getest nog (vrienden op bezoek nog) getest net nog wel wijntjes op maar niet positief meer...
    Heb dit nooit meegemaakt op deze manier oploop afloop knaller eenmalig en paar uurtjes maar... Dus me ei zal niet lang duren.

Klopt het wat genecoloog zei ben 23e geweest spiraal eruit, dunne slijmvlies wand in midden van baarmoeder en vroeg wanneer is kans op menstruatie zei hij over 3 wkn ws kan kloppen met me. Positieve test want zou 9 febr me. Menstruatie moeten krijgen
    Ben heel benieuwd alleen helaas deze maand eenmalig klussen en dat net voor eisprong of bijna tijdens eisprong

Op hoop van zegen

Deel Deze Pagina