Jullie ervaring graag! In de war nu..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miran1234, 2 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw
    hoi allemaal,

Ik ben sinds vorige week vrijdag begonnen met de digitale ovulatie testen van clear blue met dubbele hormoon indicator. Vrijdag tm Maandag gaf het een leeg rondje en vanaf dinsdag tot en met vandaag een knipperende smiley. Ik heb een cyclus van rond de 31/32 dagen dus volgens berekeningskalender zou mijn eisprong gisteren of vandaag er zijn. Heb ook al een paar dagen wat meer afscheiding en rommelend en soms krampachtig gevoel in m’n onderbuik.
    Omdat volgens clear blue ik vanaf cd 11 moest beginnen met testen heb ik nog 1 test over, voor morgen. Vandaag komt wel van cb de roze ovulatie test binnen misschien is dat duidelijker.
    Wat nu?? Gewoon maar doortesten, misschien is m’n eisprong morgen?
    Maakt me behoorlijk onzeker die “knipperende smiley”
    Wat is jullie ervaring hiermee?

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Die knipperende testen zijn geldklopperij en voegen werkelijk niets toe.
    De roze voldoen prima dus zou ik daar verder mee doortesten. Of met de dipsticks van Zwanger en Kids, de groene normale,zijn super testen en kosten amper wat.

3. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Ben benieuwd of ik daarmee de komende dagen een smiley mee krijg. We zijn al wel om de dag aan het klussen deze week :)

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Het kan dat jouw periode na de eisprong iets korter is. Zo’n app gaat uit van het gemiddelde (14 dagen). Maar er zijn veel vrouwen die een LF hebben die korter is. Dan is je eisprong dus iets later.

Ik zou ook kiezen voor zwanger en kids. Vond ik super en kost bijna niks.

5. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja! Hier is dat bijvoorbeeld zo. Ik heb een cyclus van 28 dagen maar een eisprong op dag 15 of 16. Volgens de testen dan he :D

Wel een slimmende methode. Want met een knipperende smiley ga je nog vaker testen. En die krengen zijn al zo duur.

Heel veel succes! Hoop dat je snel je eisprong hebt!

6. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw

Thnx! Ja daar lees ik ook over. Hopelijk komt mijn eisprong dan nog. Ja Die ga ik dan bestellen, heb er veel goede verhalen over gelezen. Deze komende dagen nog met de roze variant van cb m’n ei vinden.

7. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw

Jaa dit is een behoorlijke trigger om echt fanatiek te gaan testen. Maar m’n eisprong komt daar niet sneller van. Hopelijk heb ik komende dagen mijn eisprong en heb ik voor als het deze ronde niet lukt wel gelijk een beter beeld voor de volgende ronde. Dankjewel!

MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  8. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113
    Bij mijn zoon heb ik ook mega veel getest met cb paars en roze. De roze passen btw ook in de paarse.
    Wat ik op een gegeven moment deed is de action testen ernaast houden. Kan je kijken wat de streepjes doen als je je ei hebt.

Deze zwangerschap met action testen getest en 1e ronde zwanger. Wil natuurlijk niet zeggen dat het door de action testen alleen komt :)

9. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Dat is goed om te weten. Wordt super onzeker van zo een periode met alleen die knipperende smiley.
    Hopelijk snel een vaste.
    Oo wat gaaf! Gefeliciteerd!
    Het voor ons voor het eerst allemaal en al hoop je wel dat het gelijk raak is durf ik er niet vanuit te gaan. We wachten af :)

esklessebes vindt dit leuk.
  10. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ja dat is zeker zo! Je hebt in ieder geval niet voor niets getest. En Tsja, tis maar geld! Als je er een baby aan overhoud wil je er wel 100 knipperende smileys voor betalen! :roflmao:

Miran1234 en Fadim vinden dit leuk.
  11. Miran1234

Miran1234 Actief lid

25 jan 2019
    141
    204
    43
    Vrouw
    De paarse cb was vanmorgen nog een het knipperen en vanmiddag kwam de roze cb binnen en jaaawel de piek is dus toch gevonden! Een smiley!
    Dus eisprong is gevonden! Morgenochtend opnieuw met de paarse testen en kijken of deze nu ook een stilstaande smiley aangeeft.

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.003
    3.665
    113

Daarom als je gewoon goedkope testen gebruikt kan je per dag de streepjes vergelijken en dan heb je waarschijnlijk zo je ei hoor. Bij mij was het streepje niet gelijk of donkerder dan de controle streep en toch zwanger. Na de donkerste streep dag erna was hij weer heeeel licht dus wist gewoon wanneer mn piek was.

Cb heb ik bij zoon ook veeel gebruikt maar is zo duur terwijl de goedkope net zo werken. Zelfde met zwangerschapstesten je kan het zo duur maken als je zelf wil.

Miran1234 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina