he meiden, Ik zoek voor mijn kleine meid van 1,5 leuke sandaaltjes....maar waar? Heeft iemand een goede tip? Heb wel wat in de sportzaak gezien maar vond dit niet echt leuk (waren van nike volgens mij). Sommige praten over teva's................ik wil het gewoon lekker stoer. gr xxx
Ik heb voor mijn zoontje Teva's gekocht. Persoonlijk vind ik ze voor meisjes niet zo leuk. Zag vanmiddag birkenstocks met bandjes zodat ze goed aan de voetjes blijven zitten. Vond ze in het zilver wel lekker stoer en toch meisjesachtig. Ff googelen levert wel leuke sandaaltjes op
Ik heb sandaaltjes van Kipling voor mijn kleine meid. Zilver met witte stipjes. Bij de kinderschoenenspeciaalzaak (mooi scrabblewoord ) hebben ze meer dan genoeg keuze.
hier teva's gekocht voor onze dochter. ik vind ze juist voor een meisje erg stoer( zwart met oranje want die wat ik het mooist vond hadden ze niet in de kleinste maat).
heb vandaag zomer schoentjes voor mn zoon gehaald: Sandaal - Schoenen - Jongens - vanHaren Schoenen Voor meiden: Schoenen - Meisjes - vanHaren Schoenen
Ik heb ook Teva's voor mijn stoere meisje! Deze: http://cache.montkid.com/montkid/images/items/teva_baby_hurricane_rg.JPG Superleuk, lekker stoer en toch ook leuk onder een rokje. Ik merk alleen dat ze er goed (rustig) aan moet wennen, want ze krijgt er nu plekjes van op haar voetjes. Dat is met leren schoentjes misschien iets zachter.
Voor meisjes de oranje tevaatjes of die met aardbeitjes, supersweet! Ik vind teva's voor zowel jongetjes als meisjes erg leuk en ze mogen lekker nat worden, Birckenstocks niet.
ik vond teva's eerst helemaal niks, maar vorig jaar voor ons meisje gekocht met die aardbeitjes en ik vind ze toch geweldig staan hoor. Die van madeliefke vind ik ook heel leuk. zogelukkig, ik heb vorig jaar helemaal geen oranje gezien, die ga ik eens even zoeken