Wie wil er mee denken? Na 2 meiden krijgen we nu 2 jongens De meiden heten D.anique en R.omée Eisen - 2 lettergrepen - niet te populair - niet te apart, bij voorkeur Nederlandse uitspraak - niet dezelfde voorletters, alle kinderen een 'eigen' Ivan vinden wij beide leuk, past dat bij de meiden? Aron/Aaron vinden wij ook beide leuk Jaron is ook een optie Jurre vind ik leuk maar mijn man niet
Aaron en Ivan kunnen er prima bij! Of anders misschien: Jelte Casper Basten Silvan Jesse Ivo Sjors Jonas Milan Tristan Stef/Steef Michel Simon Wout(er) Sjoerd Jesper Hidde Merijn
Ivan & Aron vind ik erg mooi bij de zussen, en ook heel mooi samen! Jaron zou ik zelf niet kiezen omdat je de naam op zoveel manieren kunt uitspreken. Jurre vind ik leuk, maar als je man 'm niet leuk vindt houdt het natuurlijk op Hier nog wat ideetjes. Allemaal met een E erin, dat hebben de zussen ook. 6 letters Bjarne Casper / Kasper Cedric Edward Ferran Finley Holden Holger Jasper, Jesper Jeftha Jeroen Jerrik Jochem Jurgen Lennon Levijn Lieven, Lievin Lorens, Lorenz Lucien Malthe Marten Mellan Merijn Pepijn Sander Sietse (Sjoerd) Steven Sverre Tijmen Torben Walter Wessel Wilmer Wouter Xander Bijvoorbeeld: Casper & Tijmen Jasper & Tijmen Casper & Merijn Merijn & Jesper Casper & Pepijn Jesper & Sverre Merijn & Wouter Mellan & Lennon 5 letters (Bernd / Bernt) (Bruce) (Elias) Elwin Emiel / Emile Erwin Esben, Espen Ewoud / Ewout Fedde Felix Ferdi / Ferdy (Glenn) Halle, Hasse Henry Hidde (James) Jelle, Jesse Joeri Josse Jurre Kalle (Kjell) Lasse Levin Malte Melle Menno Nevan, Nevin (Niels) Niven Pelle (Vince) Bijvoorbeeld: Hidde & Jelle Fedde & Jesse (Vince & Joeri) Jurre & Ferdi 4 letters Abel Alex, Alec Arne Axel (Beau) Ebbe Eben Eden, Edan Elon, Eloi / Eloy Emil Enzo Erik / Eric Ezar, Ezra Gaël (Glen) Iven (Jens) Joël (Joep) Kéan Kobe (Koen) (Lenn) Leon Levi Maël (Mees) (Neil / Niel) (Nels) Nero Noël Olle Owen (Sepp) (Siem) (Stef, Sten) (Sven) (Teun) (Ties) Tobe Bijvoorbeeld: Axel & Owen Alex & Leon (Sepp & Lenn) (Sten & Beau) (Jens & Mees) (Stef & Jens) (Ties & Sten) 7 letters (Antonie) Bastien Brennan (Evander) Karsten Laurens (Leander) Lennard / Lennart Maarten Maurice Michiel (Olivier) Quinten Stellan Thijmen Thorben Torsten Bijvoorbeeld: Thijmen & Laurens Laurens & Karsten (Leander & Olivier) Lennart & Maarten
Leuke namen hebben je meiden! En gefeliciteerd met dit mooie nieuws! Ik vind Aaron een erg leuke naam, hoor je niet zo veel. Aron en Ivar vind ik juist minder mooi samen, ivm de klank. Aaa-ron en III-var... als je snapt wat ik bedoel... Beetje jut en jullig... Maar als het voor jullie de namen zijn moet je het uiteraard gewoon doen Danique, Romee, Aaron en Jurre vind ik wel erg leuk! (oh maar je man niet zie ik...) Aaron en Pim Aaron en Niels Aaron en Bas Succes en geniet nog even van je zwangerschap!
Thnx voor t meedenken. Nog niet iets gezien wat ik leuker vindt Maar blijft nog wel even open staan denk ik wat t definitief gaat worden. Welke schrijfwijze zouden jullie doen? En waarom? Aron of Aaron?
Ik zou normaal gesproken denk ik voor Aaron kiezen, maar in combi met Ivan juist Aron. Dan zitten de medeklinkers en klinkers op dezelfde plek en zijn het er evenveel, vind ik dan wel weer leuk bij een tweeling
Ivan en Aaron is superleuk. Ik vind Aaron leuker gespeld, maar in combinatie met Ivan kan ik begrijpen dat je voor Aron kiest. Ole? Quinten? Lander? Ilan? Ivo? Thijme? Senne?
Ivar leuk! Aron, zou ik dan toch doen... Klinken goed samen Ivar en Aron. Laatst hoorde ik ook Aren. Vond ik mooi klinken. Klinkt ook mooi: Ivar en Aren.
Aron bij Ivan want dan hebben ze allebei vier letters! Duidelijk de tweeling in het rijtje dan, vind ik mooi Bovendien vind ik die 2e a ook overbodig.
Mijn man vindt toch geschreven als Aaron mooier. Bedankt voor t meedenken! Wij gaan er komende weken even over nadenken of dit dé namen zijn
Aaron vind ik op één of andere manier een stuk logischer staan. Misschien komt dat omdat ik alleen een Aaron ken en geen Aron. Maar samen met Ivan is Aron idd wel leuk.