Hallo Allemaal, Vandaag een echo gehad en te horen gekregen dat we een meisje krijgen! Welke meisjesnaam vinden jullie leuker passen bij Spoiler Aaron & Tygo Esmee of Elise? Ik heb een poll toegevoegd.
Ik heb Elise gestemd. Het zijn allebei prima namen die ook prima naast de namen van de jongens kunnen, maar Esmee vind ik al sinds m'n kindertijd niet mooi. En je hoort 'm ook zo veel.
Elise gestemd. Namen kunnen allebei prima, maar ik vind Elise mooier en ik vind de -ee klank niet zo mooi naast de Aa- en de -o klanken.
Vergeten toe te voegen aan m’n vorige post: Elise heel leuk, maar mocht dat toch een twijfelgeval worden, dan zou ik voor een naam met een ‘o’ erin gaan, net als je twee jongens hebben
Ik ben helaas nog geen meisjesnaam tegengekomen met een o erin die ik leuk genoeg vind We riepen eigenlijk al vanaf de oudste als die een meisje zou worden dat het Esmee Vayen zou worden. Alleen nu de vk dacht een meisje te zien slaat de twijfel toe
Bij twijfel niet doen zei m’n moeder altijd Aangezien jullie Elise heel mooi vinden: wat vind je van Eloise? Er zijn ook al een paar andere namen geopperd met een o erin, die dicht in de buurt van Elise zitten, zie ik.
dat klopt ik zeg ook altijd tegen iedereen bij twijfel niet doen Bedankt voor het meedenken! Eloise vind ik een leuke naam, maar niet bij ons passen qua naam Vriendlief kwam nog met vayen aan.( uitspraak fahjen) Vind ik ook wel een leuke naam maar kan je op zoveel manieren schrijven en uitspreken
Dat snap ik dan ook wel weer. Het is ook wel een iets andere categorie dan A. en T. Maar persoonlijk vind ik Eloise er wél bij passen desondanks, maar bij Vayèn heb ik dat gevoel dan weer niet. Ook dat vind ik een andere categorie dan A. en T. en juist daardoor mis ik die ‘aansluiting’ Heb ik overigens in 99,9% van de gevallen hoor, dat als het een ander soort naam is, dat ik hem er dan niet bij vind passen. Dus Eloise is wel de goede uitzondering op de regel zeg maar Ik moet zeggen dat ik dit wel een hele goede optie vind! Weliswaar geen o erin, maar ach.. who cares
Snap het hoor! En er zijn zoveel namen en zoveel smaken! En het verschilt ook nog per regio of een naam veel voorkomt of niet. Zowel esmee en elise als vayen hoor je hier heel weinig Ik heb wel een paar namen met een o die ik leuk vind maar dat is het gewoon net niet of al vergeven. Leonie Chloë Zoë Nicole Charlotte
Helaas hebben vrienden van ons een ivy en vind het toch teveel op elkaar lijken dan. Anders was het een goede optie!
A.aron T.ygo Lotta Lotte Robine Robin Jona Jonna Rosalynn Jolie Jolien Jolein Bowie Julot Joya Cilou Zou het anders bij Esmee houden als dat voor jullie de naam is.
Elise , heel mooie naam Esmee vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar het past verder wel bij de namen van je zoontjes. Vayen hoor je bij ons echt heel erg veel en idd in heel veel verschillende schrijfwijzen. Hier op school een Fayen, Fayenne, Vajèn en een Vayen (en nog eentje, maar daarvan weet ik niet hoe je het schrijft). Door mijn ervaring hier vind ik de naam wat volks. Als 2e naam zou het me persoonlijk minder uitmaken als er veel verschillende schrijfwijzen zijn, die hoeft toch niet vaak opgeschreven te worden, maar als 1e naam wel onhandig.