Ja of Maran. Misschien kun je het met zijn zus bespreken? Hier in de familie is dikke ruzie omdat 1 vind dat de naam van het kindje van haar zus te veel lijkt op de naam van haar kind. Gaat om jongen en meisjes naam..
Vind het prima kunnen! Zoals iemand al eerder zei, voor zusjes zou ik het niet doen, maar voor nichtjes kan het prima toch! Persoonlijk zou ik het niet overleggen....
Ik zou misschien wel overleggen, misschien zonder de naam te zeggen. Ik vind het wel veel op elkaar lijken.
Bedankt voor jullie reacties. Ik vind het best lastig! Probeer me te verplaatsen in mijn schoonzus, wat zij (en haar man) ervan zouden vinden. En ik heb werkelijk geen idee, haha 😁 Vl maakt zich er nog steeds geen zorgen om. Aan de ene kant denk ik, dan maar bespreken zonder de naam daadwerkelijk te noemen. Aan de andere kant heb ik zoiets van, misschien valt het wel mee. Maar ruzie er om zou ik heel erg vinden! Pff. Ik ben er nog niet uit!!
Maran of Maren is het eigenlijk net niet. Maran loopt niet lekker met achternaam. Maren... Tsja, we vallen geloof ik meer voor Marin!