Halloo... Ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger, en ben helemaal klaar voor de bevalling, en het gekke is ik heb er gewoon zin aan haha... ( of ik na de bevalling er nog zo over praat weet ik niet haha ) Afgelopen nacht last van voorweeen gehad, tenminste dat denk ik, ik werd steeds wakker van krampen, beetje te vergelijken met ongesteldheids krampen maar dan wat heftiger, moest ook vaker plassen, en ben daarna weer gewoon gaan slapen haha was zo moe, en werd denk ik om het half uur wakker,,, Nu overdag is het weer rustig met af en toe wat krampen.. Hopelijk zijn dit de juiste voortekenen en komt ons kleine meisje snel! Kan niet wachten tot de weeen echt door gaan zetten en we na de bevalling eindelijk ons meisje vast kunnen houden,, Maar goed ik zou ook nog door kunnen lopen tot 42 weken, wat ik stiekem niet hoop.... Mensen nog andere voortekens voor de bevalling of tipt hoe ik de weeen een beetje op kan wekken? Groetjes Daan22
Héél herkenbaar . Ik heb altijd stress gehad als ik dacht aan de bevalling. Maar de laatste week was ik er ook helemaal klaar voor. Keek er ook echt naar uit . Toen de weeën begonnen was ik ook de rust zelf. De angst voor de pijn was er helemaal niet meer, was er klaar voor . Ik merkte dat ik door seks de laatste weken heftige voorweeën kreeg. Dit deden we dan ook regelmatig in de hoop dat het zou doorzetten . Op 39+6 hebben we die ochtend (half 10) nog seks gehad en om half 11 begonnen de voorweeën weer heftig te komen. Deze zetten die dag ook door. Om 13u in het ziekenhuis aangekomen en op 40w om 00.02u bevallen van onze meid. Hier heeft de seks dus het laatste zetje geweest . En de bevalling op zich (pijn enz.) ben je echt zo vergeten als je je wondertje vast hebt . Toen ik haar vasthad kon ik mij al niet meer inbeelden hoeveel pijn het deed, al was het maar 1 minuut geleden haha. Al viel het beter mee dan gedacht. Zou het zo opnieuw willen doen . Succes met de laatste loodjes!
Ah leuk, nog best snel gegaan dus? Ik had vannacht om de 15minuten een wee, en nu ik uit bed ben niet meer, beetje jammer haha
Haha, ik ben nog niet eens 32 weken zwanger en ik kijk er nu al ontzettend naar uit. Kan bijna niet meer wachten en droom over bevallen Maargoed, ik hoop dat de kleine nog minstens tot week 37 blijft zitten, lijkt me voor haar het beste! Ik hoop voor je dat het snel doorzet en dat je heel binnenkort je meisje in je armen hebt! Succes!
Herkenbaar hoor! Zit inmiddels echt klaar en sta op scherp bij ieder krampje en hade buik. Sinds zondag iedere avond wel regelmatige harde buiken en wat kramp in de onderbuik, maar het zet nog niet door! Hoewel ik weet dat het niet lang meer kan duren, was ik liever gisteren al bevallen ! Kom maar op met die weeen!
Ik ben 38 weken zwanger en ook nog steeds niks! Had altijd in mijn hoofd dat ik met 37 weken zou bevallen... Niet dus (Alsof je dat kan sturen haha) Sinds week 36 last van nachtelijke voorweeën, maar die zetten niet door...
Haha ja das balen als je denkt dat je eerder bevalt en je bevalt later, ik ben er vanaf begin van uit gegaan dat ik over de 40 weken ga lopen, maar iedereen in mijn omgeving denkt dat ze deze week al komt ( Ben maandag 40 weken) Stiekem hoop ik dit zelf ook maar ga er echt zeker niet van uit! Toen ik dus vanacht voorweeen om de 15 minuten kreeg had ik echt goede hoop haha. het duurde ongeveer van 00.00 tot 13.00 daarna was het weg, heb nu 1 keer in het uur ofzo, njah je hoort vaker dat het snachts doorzet dus ik hoop op vannacht haha,, heb vandaag nog even een extra blokje om gewandeld, niet dat dit fijn was want voelde steeds een druk in mijn schaamstreek,,, Zo spannend nu!
Ik hoop ook voor je dat het vannacht doorzet @Daan22 Ik heb precies hetzelfde met wandelen.. Krijg ook harde buiken erbij... Tis idd niet fijn! En iedereen maar zeggen: veel lopen, dan komt de baby snel Nou dat merken we... NOT!
Ik was tot kortgeleden doodsbang voor de bevalling, wilde me zelfs plat laten spuiten met verdoving, maar nu kijk ik er echt naar uit. Al heb ik nog zo'n 5 weken te gaan... Spannend
Het is dat ik nog een paar weekjes moet wachten, anders zou ik het liefst gewoon NU willen bevallen! Eindelijk mijn kleine meisje zien en aan een nieuw hoofdstuk beginnen! ..Ik, of nouja, mijn vriend heeft die paar weken die we nog moeten wachten alleen wel hard nodig om het huis en de babykamer in orde te maken.. *net verhuisd.
Nou van mij mag die nog eventjes blijven zitten maar me vriend kan echt niet meer wachten haha.. de zenuwenpees Ben er wel klaar voor (al vind ik het ook wel erg spannend) maar ook zooooo benieuwd hoe ons kleine mannetje eruit ziet :O en dat we nu echt een gezinnetje worden hihi
Ben dus niet de enige die er al aan toe is haha! Nou vannacht dus weer om de 15 minuten voorweeen gehad. Vanmorgen moest ik naar de vk, en ze vertelde dat dit nog niet zegt dat de bevalling er echt aan komt helaas haha. Nu kan ik volgende week gestript worden als ik dat wil, Spannend, ik hoop dat ze dit weekend komt haha
Ik ben gisteren naar de vk geweest en die vind voorweeen een goed teken... Ik zit nu ook weer op de bank met voorweeen Ik herken van je zegt @justxme.. Een heel nieuw hoofdstuk van mijn leven gaat binnenkort beginnen...
Zojuist ook mijn slijmprop verloren, en vanaf gister 1800 tot vandaag 1700 om de tien min weeen, nu ook maar nog niet regelmatig en voelen anders, sterker en langer, spannene
Hier ook ernstig toe aan de bevalling....gisteren avond voorweeen....flink wat gerommel in mijn buik. nu net ook weer wat krampen...hopelijk zet het een deze dagen door hier... ben ook wel benieuwd of je nu aan het bevallen bent? succes in ieder geval!
Hier ook flink wat gerommel sinds vrijdag. Al een week last van harde buiken, ook in rust en sinds vrijdag ongikrampen. DInsdag naar de vk, ben benieuwd of ze wil kijken of het al wat gedaan heeft. Kan niet wachten om ons kleintje te zien, ben zooooooo nieuwschierig!!!