Hallo, Ik heb een miskraam achter de rug. In die tijd hadden we het maar 2x onbeschermd gedaan en het was meteen raak. Stiekem hoop ik dat het deze keer ook zo gauw raak zal zijn... Bij wie van jullie was het inderdaad het geval... Wie van jullie was snel weer zwanger na een miskraam?
Hoi Ik heb 29 mei een curretage gehad en hoop dat ik ook snel zwanger wordt. Heb vanavond een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is en of er al eitjes klaar liggen. Anderhalve week geleden ook echo gehad en daaruit bleek dat ik nog stolsels in de baarmoeder had zitten en de baarmoeder gesloten is. Dus ben best zenuwachtig. Gr samantha
Hallo meiden, Ik heb 3 februari een curettage gehad. (was na 1 ongesteldheid zwanger, helaas ging het mis) Sindsdien ben ik nog niet zwanger geraakt. Vraag me af of ik wel een eisprong heb. Heb wel een LH piek, maar geen draden wat ik de vorige keer wel had rond m'n ei. (nov/dec 2008) Woensdag is mijn NOD dus hopen dat het deze keer weer raak is en dat het goed is. Maar mijn baarmoeder is niet nagekeken na mijn curettage, ik zou ook wel willen weten of er eitjes klaar liggen etc. Kan ik gewoon vragen om zo'n onderzoek, of moet je dan meer miskramen gehad hebben? Bedankt voor de reacties en veel sterkte allemaal. Groetjes
Hoi indewolken, Het was mijn eerste MA. Nadat ik gecurreteerd ben, bleef ik vloeiien en had ontzettende krampen ( kon niets meer). Ben naar het ziekenhuis gegaan en daar hebben ze een echo gemaakt, daaruit bleek dat ik nog bloedstolsels in mijn baarmoeder had zitten, volgende dag opnieuw naar het ziekenhuis gegaan bleef ontzettende pijn houden. Nogmaals echo en daar kwam hetzelfde uit en hoefde niet opnieuw gecurreteerd te worden omdat de stolsels zweefde en niet meer vast zaten aan de baarmoeder, het zou eruit komen wanneer ik ongesteld zou worden en kreeg morfine mee. Ze wilde me liever in het ziekenhuis houden en plat spuiten maar dat zag ik niet zo zitten. Nu twijfelen ze zowel de verloskundige en gyneceloog of ik geen menstruatie heb gehad aangezien mijn baarmoeder gesloten was en wel rood en slijm verlies had. Dus als het een menstruatie was moet ik dus nu ongeveer mijn eitjes klaar hebben liggen en mijn stolsels moeten dan ook weg zijn zoniet dan ben ik nog niet ongesteld geweest en dan gaan ze kijken wat het beste is afwachten of toch opnieuw curreteren en vandaar dat ik vanavond een echo krijg. Hoop dat alles weg is en dat we verder kunnen. Maar als jij graag een echo wilt kun je toch vragen aan je VK of het mogelijk is. Niet geschoten is altijd mis.
Ik was de derde maand na mijn miskraam weer zwanger! Hoop dat het voor jou snel weer raak is!!! SUC6 en STERKTE!
Hoi meis, Ik ben tot drie keer toe heel snel zwanger geraakt na mijn miskraam ( in totaal 5). Nu moet ik zeggen dat ik van die bofkonten ben die heel snel zwanger is.( lees mijn berichten maar eens) Ik ben 1 april gecurreteerd...6 t/m 22 april elke dag sex gehad...en op 27 april teste ik positief! Ik ben in december 2008 zwanger geworden ( omdat we weer voor de derde wilde gaan)...dat is helaas begin januari 2009 misgegaan...Ik raakte in februari 2009 zwanger en dat was helaas misgegaan. Nu ben ik vanaf april zwanger en hoop ik zo dat ik het niet weer hoef mee te maken. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het snel raak is!!! dit geldt voor alle meiden op dit forum! Lieve groet Najet
ik ben in december 2008 na 3 rondes zwanger geworden bij 6 weken mk gehad, de maand erna glijk weer zwanger(stond er echt van te kijken) maar dat werd ook een mk bij 5 weken. Nu zijn we in ronde 4 na de mk's bezig. ik hoop zoooooo dat het snel weer raak is en blijft zitten! Ik zeg altijd: ik zal er es een bankje en een tvtje weg zetten daarbinnen, mischien blijft ie dan wel zitten
hoi dames, ik heb 21 april een mk gehad na 4.3 week. heb vandaag mijn nod en negatief getest. via internet heb ik gegoogeld dat na een mk een cyclus wel 4-6 weken kan duren wat zijn jullie bevindingen erin? heb ook nog geen ongi gevoel
Ik heb 19 maart van dit jaar het vruchtje verloren na bijna een week (bruin)bloedverlies. De 21 april was mijn eerste ongi weer. Nu zit ik weer vlak voor mijn NOD dus het is weer spannend! Geen echte ongikwaaltjes zoals altijd [-o< Groetjes Cyntje
5 april mk ben meteen weer zwanger geworden iedereen zei het tegen me dat je dan vruchtbaarder bent ,dat blijkt dan maar weer want ik heb amper geklust na de mk ? mischien 4 x ofzo
Voor de meiden die meteen zwanger zijn geworden na de miskraam... Gefeliciteerd!!! En voor de meiden die nog aan het wachten zijn, hoop ik dat jullie snel goed nieuws krijgen!! Over 12dagen kan ik testen.... Ik heb rond de tijd van mijn eisprong steken gehad in mijn linkerzij en ook mijn afscheiding duidde op een vruchtbare periode. Nu maar hopen dat mijn lichaam mij niet voor de gek hield. ps; Hoeveel dagen na je eisprong kunnen de eerste kwaaltjes eigenlijk al komen?
wij moesten 1 cyclus afwacten, en meteen daarna zwanger. dus 1 keer ong geworden na mk daarna meteen zwanger!
Hoi ik heb vorige maand een MK gehad en volgens VK was alles weer in opbouw en zag het er goed uit. Heel veel geklust en ook ovulatietest gedaan en de piek was duidelijk zichtbaar, maar helaas toch weer ongi geworden !!! Hoop dat het snel weer raak is, want ik word er best onzeker van: al dat wachten en maar voelen of je iets voelt wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap en dan weer die teleurstelling als het uitblijft ! Sterkte al degenen waarbij het nog niet raak is en gefeliciteerd degenen bij wie het wel raak is ! Ardennetje
Tja, Ik lees het wel veel dat vrouwen na hun mk gelijk weer zwanger zijn maar bij mij (en een paar 'vriendinnen' op dit forum die hetzelfde hebben meegemaakt) is het tot op heden nog niet gelukt. Mijn vk zei wel dat ze het meemaakte in haar praktijk dat meer vrouwen direcht na hun mk weer zwanger werden maar tegelijkertijd zijn er ook een heleboel vrouwen (waaronder ik zelf dus) bij wie alles best even ontregeld is (heeft er denk ik ook mee te maken na hoeveel weken je een mk had (ik na 8/11,5 = ma)) mijn eerste cyclus duurde 40 dagen ipv de gebruikelijke 27/28 en daarna was alles ook anders andere symptomen, ik ben veel beter op mijn lijf en afscheiding gaan letten door alles wat ik heb mee gemaakt en tja laat ik zeggen dat je lichaam je volledig voor de gek kan houden. Maar dat gaat bij jou vast niet gebeuren ik hoop dat je heel snel weer wanger bent succes (ook voor alle andere) groetjes
Hoi Johannal. ik hoop dat je wachten gauw beloond word. Bij mij was het allemaal heel snel gegaan. 3dagen gebloed, zonder pijn. Na het bloeden een zwangerschapstest gedaan en die was meteen negatief. Als antwoord kreeg ik dat het waarschijnlijk al mis was gegaan toen ik mijn eerste positieve test in handen had. Dat het HCG toen al aan het zakken was. Ik had ook bijna geen zwangerschapssymptomen, misschien dat het daaraan lag. Ik zie dat we allebei over 12dagen mogen testen. Nou ik duim dat het raak is voor ons en dat we anders nog even meer geduld moeten hebben. Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn.
Hoi Stralend, Je kan heel snel al na je eisprong al kwaaltjes krijgen, zelf had ik dat al na een week. Heb je zwangerschapsverschijnselen? GR samantha