Lijkt jou zwangerschap op die van je moeder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem85, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelien1991

24 mei 2011
    60
    0
    0
    Onze zwangerschap liep beide goed alleen had ik met 12 weken een heel zichtbare buik en zij pas met 30 weken. :)

Ik moest ook elke dag fraxiparine inspuiten, steunkousen dragen en ik was gbs positief, maar voor de rest konden wij alles doen wat we wilden tot 39 weken en we hadden beide geen kwaaltjes.

De bevalling was echter een heel ander verhaal! Mijn moeder is op een half uur tijd (weeen inbegrepen) bevallen van mij terwijl mijn bevalling van de eerste wee tot de bevalling 40u heeft geduurd!! :x Mijn mama is zonder pijnstilling bevallen en ik heb na 37u een epi gekregen omdat de gyn een spoedkeizersnede wilde doen in verband met slechte FHT.

2. Maia

Maia Niet meer actief

absoluut niet, m'n moeder had bij alle 4 last van hoge bloeddruk e.d. en ik niet. Ik had weer andere kwaaltjes.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De enige overeenkomsten tussen de zwangerschap/bevalling van mij en m'n moeder is dat we allebei rond de 6kg zijn aangekomen in de zwangerschap, keihard hebben liggen vloeken tijdens de persweeën :), beide rugweeën hadden en dat we beide een kindje van 6 pond hebben gekregen.

Verder heeft zij een zwangerschap zonder pijn en kwaaltjes gehad en liep ik al vanaf week 9 te klieren met bekkeninstabiliteit.
    Zij ging twee weken overtijd van mij en moest ingeleid worden, ik ben met 39,2 bevallen. Zij heeft het zonder pijnstilling gedaan, ik heb er haast om gesmeekt.

Deel Deze Pagina