tips gevraagd organiseren suprise party!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara11, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

#1 Lara11, 26 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2011
    Hallo,

kleine kans dat mijn vriend hier meeleest :D dus ik kan het wel bespreken: Mijn vriend wordt in maart 40 jaar. We hebben wat pittige jaren achter de rug en ik vind dat hij een goed feestje verdient waar familie en vrienden bij aanwezig zijn! Heb nog ruim de tijd maar kan tips goed gebruiken! Hebben jullie wel eens een suprise party georganiseerd? Waar moet ik vooral aan denken?

-er zullen best veel kinderen bij zijn dus het is overdag en kids moeten iets leuks te doen hebben
    -vrienden en familie wonen verspreid over het hele land, vooral zijn eigen familie moet lang reizen
    -budget is geen probleem (maar niet grenzeloos)
    -eind maart: moet binnen-locatie zijn (helaas)
    -ons eigen huis is niet groot genoeg

Ik hoor heel graag jullie ervaringen en tips!

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Het belangrijkste is dat je vriend van NIKS weet:p

Wat je kan doen (hoe lullig ook voor je vriend) al ze vrienden en familie natuurlijk op de hoogte stellen van de supriseparty en wanneer hij ze belt van komen jullie dan en dan mijn verjaardag vieren dat zijn vrienden/familie allemaal wat te doen hebben dus niet kunnen komen waarop jij kan zeggen van nou we gaan wel iets doen met ons gezinnetje en dan rij je naar de locatie van de party waar al zijn vrienden/familie binnen blijkt te zitten

Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

dank je. Hij mag inderdaad van NIKS weten, dat is juist de lol! Ben benieuwd of iedereen zn mond kan houden...

4. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Hmm is er in de buurt geen overdekte speeltuin die je af kan huren? Net zoiets als Dippie Doe ofzo?

Hier kost het afhuren van een speeltuin maar 25 euro, dan heb je er ook nog een soort kantine bij waar je alle spullen in kan zetten.

Leuk, een surpriseparty:D

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

missBianca, goeie tip! Ik wil echt iets leuks voor de kids! (het zijn er best veel). Heb ook bedacht dat ik misschien een zaaltje huur waar ik zelf een speelhoek creeer (met kleurboekjes, etc). Ik zou dan twee buurmeiden kunnen vragen of ze die middag de speelhoek willen 'beheren', dus een beetje oppassen...

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja, een zaaltje kan natuurlijk ook, maar denk dat je dan wel duur uit bent. Weet niet hoeveel je te besteden hebt en hoeveel mensen er precies komen. Maar je hebt dan meestal wel dat je daar onbeperkt kan drinken. Je kunt ze dan niet afschepen met alleen maar drankjes, dus je zal ze ook iets moeten laten eten. Denk dat je al gauw op 20 euro p.p. zit als je drank en een simpel hapje doet.

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Een zaaltje huren is indd nog best prijzig, in elk geval hier in Overijssel wel! De meeste waarvan wij een feest hebben gehad, waar ook kinderen bij waren, hebben ook een speeltuin afgehuurd. Ben je vaak een leuk klein bedrag kwijt maar moet je wel het eten drinken zelf regelen (is ook weer goedkoper)!

Deel Deze Pagina