Ons zoontje is een goede mix; mijn neus en ogen, papa's oren en mond.. Maar als je foto's ziet dan is het echt meer papa dan mama! Hij kan ook zo droog kijken als z'n vader..
Mijn dochter leek bij de geboorte zowat alleen maar op dr vader, nu zie ik uiterlijke kenmerken van allebei terug. Maar ze neemt wel meer mijn gezichtsuitdrukkingen over, dus dat is wel leuk om te zien. Vond het wel heel irritant dat familie in het begin alleen maar zei dat ze op mijn man leek, toch lichtelijk jalooers werd ik daarvan, gek he!? haha..
Mijn uk lijkt het meeste op haar papa Dat was toen ze geboren werd al overduidelijk. Ze heeft zijn mond, zijn haarlijn, zijn oogopslag, zijn grote teen () en exact zijn profiel. Maar haar oortje lijken op die van mij, net als de lange wimpers en de kleur van haar ogen. En als je naar de babyfoto's kijkt dan lijkt ze heel erg op mijn jongste zusje, ook heel leuk om te zien!
Vanaf de geboorte is hij precies ze vader. 2 druppels water. Zit niks van mij in :x. Ben benieuwd op wie de volgende baby gaat lijken. Boncuk
\ Die van mij heeft zelf de zelfde nagel op z'n middelteen echt heel gek. Kan het ook niet uitleggen alle andere nagels zijn normaal maar die is net iets anders
Toen ik dit las, moest ik gelijk aan vroeger denken. Ik kon er maar niet over uit: ik leek op mijn vader, mijn broer leek op mijn moeder en mijn broer en ik leken ook heel veel op elkaar. Waarom leken mijn ouders dan niet op elkaar??
Onze zoon lijkt sprekend op papa, één gezicht. We krijgen er ook altijd veel reacties op. Laatst riep een onbekende man tegen mijn man; zooo, jij hoeft geen dna test te doen om te zien dat dat jou zoon is! en dat is ook zo, ze lijken echt sprekend op elkaar. Onze dochter lijkt daarin tegen meer op mij, maar heeft ook ook wel trekjes van papa.
Onze zoon heeft de haren & kuiltjes van zijn mama, maar verder helemaal het uiterlijk van papa, volgens de meesten. KLopt ook wel als ik babyfoto's van onszelf naast foto's van hem houd. Hooguit soms met een gezichtsuidrukking dat ie wat meer op mij lijkt, maar das heel zelden Karakter is een goede mix van beiden, lijkt het.
Onze oudste lijkt op mij, het was een tijdje alsof ze gekloond was maar nu begint ze ook wat trekjes van papa te krijgen. Ik denk dat de jongste dalijk op papa gaat lijken, geen idee waarom
Mijn *dochter leek het meest op mij qua gezichtje, met bepaalde kenmerken van papa, zoals de lange vingers, oortjes etc...
Esmee is een mini-me.. Als we foto's van vroeger kijken van mij zegt ze zelf ook, kijk dat is Esmee. Hoor eigenlijk wekenlijks wel, goh: wat lijkt ze veel op jou! Stiekem toch wel erg leuk haha..
qua uiterlijk hoor ik wisselende dingen, zie het zlef ook niet zo. Hoor wel van mans kant dat alle2 de kinderen op hem lijken...van anderen eigenlijk heel wisselend...Ze lijken gewoon op hunzelf bij ons Qua karakter is het wel heel duidelijk zoon-> papa, dochter -> mama.
Mijn oudste leek bij de geboorte op papa, maar nu lijkt hij erg op mij. De jongste lijkt nu nog gewoon op een baby.
Mijn dochter lijkt ontzettend op mij! Als ik foto's van mezelf op die leeftijd terug zie, is het precies Tara! Gaaf om te zien! Mijn vriend was niet een heel mooi kindje, tot zijn 3e ongeveer, haha. Dus ik kan ook niet zeggen dat ik er heel rouwig om ben. ( klinkt hard, i know ) Zelfs zijn ouders zeggen dat ze vroeger wel eens tegen elkaar hebben gezegt: Goh, zal dat nog wel goed komen? Maar dat is het zeker ! Ik hoop heel erg dat mijn dochter en onze nieuwe aanwinst vooral zijn karakter mee krijgen.
De oudste en de jongste lijken kwa uiterlijk echt op papa van vroeger. De middelste lijkt op mij. Maar de karakter van de oudste en de jongste hebben ze weer van mij en de middelste van papa.
Met de geboorte zag je echt zijn papa terug,maar ook veel trekken van mij toen ik net geboren was. Nu is hij sprekend papa,mensen zeggen weleens "sorry Peet,maar er zit niks van jou aan"..... toch zie ik wel dat hij mijn oortjes heeft,en mijn mond..
Toen hij net geboren was leek hij erg op zn papa. Erg donkere haartjes en donkere ogen en zn huid leek ook vrij donker. Maar nu hij ouder is, lijkt hij toch echt het meest op mij. Hij heeft nog steeds de grote bruine ogen, lange wimpers en krullen van zn papa, maar zn gezicht lijkt erg op mij en zn huidskleur lijkt ook vrij licht te zijn. Maar zn papa was vroeger ook erg licht, als ik hun babyfoto's naast elkaar legde waren het twee druppels water. Ik ben dus benieuwd hoe het over een jaar of 10 zal zijn