Mijn dochter lijkt echt sprekend op d'r papa. Ik zie er nu nog niets van mij in terug.Hoop eerlijk gezegd wel dat dat nog wel gaat komen .
bijde kids lekken bij hun geboorte precies papa. donker, tintje en donkere blauwe ogen. dochter ging steeds meer op mijn lijken, wit, blond haar en fel blauwe ogen terwijl me zoontje donker bleef en echt 2 druppels papa is . ik heb een duo pinotti een turkje en een kaaskop haha. toch hebben ze enkel verder neusje het zelfde (van mijn) en de vorm van de ogen en lange wimpers( van mijn) en lijken verder toch wel erg veel op elkaar en dus op papa dit is papa van vroeger en fototje van nando er naast gezet
Mijn zoontje heeft heel veel van mijn kant vd familie, hij lijkt sprekend op mijn vader met trekken van mijn broer en mijn man erin.
mij dochter was ook erg donker bij der geboorte en dat ze zo wit is geworden en ook nog blond vond ik wel erg leuk. toch een beetje van mijn gene meegekregen haha. kwa karakter is mijn dochter ook net mijn een zoontje precies papa dit was me dochter trouwens kort na geboorte. in mijn album een foto van papa en mama nu ter vergelijking
Ik hoor heel vaak dat mn oudste veel op mij lijkt Herken ook veel vanmezelf in haar doen en laten en ook uiterlijk. Mijn jongste lijkt daarin tegen weer veel op haar vader. Zelfde mondje,zelfde lach,gewoon echt een meisjes kopie van hem haha. Maar hoor ook geregeld dat ze toch ook veel op mij gaat lijken,maar zelf heb ik dat nog niet echt ontdekt. Maar goed,ze is 15 maanden en mijn oudste bijna 5. En bij mijn oudste begin ik het ook pas echt de laatste tijd te zien de gelijkenissen tussen haar en mij. Dus ben benieuwd of ik bij de jongste ook bepaalde gelijkenissen ga vinden van mij bij haar.
Grappig. Mijn dochter was haar eerste 2 maanden een echt halfbloedje incl. donkere haren, donkere huid en donkere ogen, maar ze werd steeds lichter... Blauw/groene ogen, blonde haren en een blanke huid (die overigens heel snel bruin wordt en naast een puur hollands kind zie je dat ze niet 100% hollands is) Maar jullie zoontje lijkt echt op zijn vader van vroeger. En grappig om te zien dat je kinderen dan wel weer op elkaar lijken! hihi!
Mijn oudste dochter lijkt op mij zoals ik op mijn moeder lijk . Ik ben een soort van donkere uitvoering van mijn blonde moeder en mijn dochter is weer een soort van blonde uitvoering van mij, MET eigen trekjes uiteraard. Maar ook innerlijk lijkt ze op mij: temperamentjeuh! Laatst zat ik op een terras met man en kids en toen kwam de serveerster weer terug naar buiten om te vertellen hoe ont-zet-tend veel mijn dochter op haar mama lijkt. Een mooier compliment kun je me niet geven, hihi. Ze is in ieder geval heel erg eigen want ze lijkt ook heel erg op mijn zusje, dat was het allereerste dat ik zei toen ze op mijn buik werd gelegd . Mijn zusje en ik lijken alleen niet op elkaar grappig genoeg. Mijn jongste dochter lijkt vooralsnog op haar papa maar vooral op zijn familie. Toen ze werd geboren leek ze ontzettend op mijn schoonvader en daar schrok ik een beetje van want dat is een hele lelijke man. Hoe die zo'n knappe zoon (mijn man dus) heeft gekregen is me een raadsel, haha! Maar goed, mijn jongste dochter is gelukkig al goed bijgetrokken en lijkt nu vooral op haar papa en een beetje op zijn familie maar vooral niet op mij helaas. Heel wonderlijk hoor, zo'n genenmix!
Jayden lijkt op 2 druppels water op zn papa.. En vele maar twijfelen door zn blauwe ogen *we hebben beide geen blauwe ogen en Jayden wel* tot we een baby foto van papa erbij pakken.. ENG gewoon hoeveel die 2 op elkaar lijken... blauwe ogen hebben een generatie overgeslagen hier, oma heeft wel blauwe ogen en overgrootoma ook.
haha wij lijken beide erg jong inderdaad (op deze foto is het wel heel erg) we zijn ook nog best jong (23) maar in de vakantie werd bij m'n vriend zijn legitimatie gevraagd toen hij een pakje sigaretten ging kopen voor m'n tante. Hij stond bij de servicebalie en ik in de rij bij de kassa. Moest hij dus bij zijn zwangere vriendin en kind zijn legitimatie komen halen.. Ik lag werkelijk helemaal in een deuk!!!
Ons zoontje lijkt dus ook heel erg op zijn oompje van 3 jaar ouder. Dit is dus het halfbroertje van mijn vriend. Bekijk bijlage 178074
Dochter leek de eerste paar jaren veel op haar vader, nu lijkt ze steeds meer op mij alhoewel ze wel duidelijke trekken van haar vader heeft af en toe. Zoon lijk prcies op vaders!
Op dit moment op papa, maar dat kan met de leeftijd natuurlijk nog veranderen. Alleen zijn haar ogen een copy paste van die van mij .
Ik zie het zelf niet, maar echt iedereen zegt dat Robyn op haar vader lijkt. Zelfs vreemden die voorbij lopen zeggen dat het duidelijk is dat hij haar vader is. Papa is iig ontzettend trots.
Dochter is een mini-exemplaar van mij en zoon is een mini-exemplaar van mijn vriend. Overal waar we komen, verjaardagen, winkels, supermarkten, iedereen zegt meteen dat zoon op erg op z`n vader lijkt.
oudste dochter lijkt op papa, jongste dochter op mama. De 1 heeft licht haar de ander donker, geweldig om te zien
bij zijn geboorte was het een kopie van papa. nu vinden mensen die mijn man langer kennen dat hij erg op mijn man lijkt en mensen die mij langer kennen vinden dat hij sprekend op mij lijkt. ikzelf vind dat hij erg veel op allebei lijkt, maar het meeste op Denny