Dit is mijn zoon met de 3d-echo, ik herken heel erg zijn neus en kinnetje en mondje nu terug. ik kon wel echt gelijkenissen ontdekken na de geboorte. Bekijk bijlage 14784 en dit is mijn zoon vlak na de geboorte: Bekijk bijlage 14785
Totaal niet!!! Alleen de houding van het mannetje herkende ik, zo sliep hij naderhand dus ook in zijn ledikantje!
jazeker leek emma op de echo. Haar bolle wangetjes waren al goed te zien en ook haar mondje was sprekend.
ik zie er wel wat gelijkenissen in weg bij mijn zoontje! hij had toen natuurlijk nog geen vet ofzo. ik heb de foto laten maken met ik geloof 26 weken! (moet ik even terug zoeken voor de zekerheid, heb alles, van week tot week duidelijk opgeschreven enzo ) hier een fototje van net na de geboorte. zijn gezichtjes is wel gezwollen daar door de bevalling (zat klem en is uiteindelijk door een hele flinke knip "en" met de pomp toch nog natuurlijk geboren)
Wij hebben met 27 weken een 3D echo gedaan en wij zien echt duidelijk herkenning. Was ook een mooie foto niet aliën achtig of zo wat ik wel vaak vindt van 3D foto's
Mijn beide kinderen leken sprekend op de 3d-echo. Natuurlijk wel ietsje anders, maar we herkenden ze na de geboorte direct van de echo. Bij de eerste hadden we voor de lol zo'n echo laten maken, maar het viel ons direct op hoe goed die foto de werkelijkheid had weergegeven. Daarom hebben we het bij de tweede weer laten doen. Ik vind het super, je kunt zo tijdens je zwangerschap echt al een beetje kennismaken met je baby. Ik plaats hier trouwens geen foto's hoor, ivm herkenning.
Hier leek ze best op de 3d echo. Mondje, vorm van het hoofd en vorm van de wenkbrauw/oogkas en het neusje. Eigenlijk best goed.
Sprekend! Het was een 2D echo van rond de 30 wk (groeiecho). Kindje leek echt precies! Nu heb ik met 20 wk in het zh een 3D echo meegekregen, ben super benieuwd dus!
mijn kindje leek echt precies op de 3d echo. alleen veranderde ze in de eerste weken wel zo veel dat ze er nu niet echt meer op lijkt.
Ja mijn ventje leek er wel op, maar dan meer de uitdrukkingen enzo en gezichtje. maar 3D is beetje vertekend door bubbels op het hoofd. dit komt door de druk van vruchtwater. die bubbels zijn er niet echt. maar de 3d echo en 1e geoortefoto naast elkaar... heel duidelijk een herkenning ja !!
wow! das echt super duidelijk! echt mooi he? dat je zo je kindje al ken zien als het nog in je buik zit! tlijkt wel fotoshop zo sprekend! echt mooi hoor! bij mij was het ook wel duidelijk maar niet zoals hier!
Bij ons totaly NOT. Maar meneer begroef zich ook zo diep, dat door het water en de diepte dus niet echt super veel te zien was. Datgene wat wel te zien was, lijkt niet op ons mannetje.
de 3d echo van onze Miley en vlak na haar geboorte http://www.martin-isabel.nl/echo2/34wk-miley-3d.jpg