Zoals de titel al zegt: Plaats hier de foto's van jou kleine smeerpoetjes! Om even lekker te kunnen lachen Hier de mijne
Hihihihi leuke foto's! Dit leek mee een leuk idee, tovert altijd wel een lach op je gezicht zo'n knoeifoto
Hier mijn kleine knoeipoets (alweer een tijdje terug ), hier heeft ze net de cavia met huid en haar verslonden. Nee hoor...gewoon fruit.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/15686-albums894-picture3753.html Hier nog eentje die een cavia op heeft.
Haha, wie weet moet ik die foto maar met een bordje van 'hier waak ik' op de deur plakken. Bij jouw dochtertje had dat slabbetje echt zin hè ! @Melloncollie, ik krijg een ongeldige link...ben juist zo benieuwd!
hihi, die is helemaal eng en wat slabben betreft: Het zou handig zijn als ze er 1 uitvinden, die ook de haartjes beschermt... of volgende keer maar een badmuts op tijdens het eten .
Ik heb al zo'n operatielaken overwogen, met alleen een opening voor het mondje erin..hahaha.. Echt ongelofelijk hoe ze zichzelf elke keer weer onder weten te smeren, hoe netjes je ze ook probeert te voeren... Anyway, hier komt mijn smeerpoets na zijn eerste Italiaanse hapje: