Hoi meiden! Vanavond laten wij een 3d echo maken van onze kleine. Ik ben erg benieuwd hoe jullie 3d echo eruit zag en hoe jullie kindje eruit ziet. Of het een beetje op elkaar lijkt
toen ons zoontje geboren werd vond ik hem echt op de 3d echo lijken! en ons tweede zoontje vinden we nu op de 3d echo al op onze eerste lijken! veel plezier! het is zo bijzonder om te zien!
Dank je wel! Ben heel benieuwd hoe de kleine eruit ziet! Lijkt me echt leuk als het straks geboren is dat je overeenkomsten ziet met de 3d echo
vond het meteen een leuk topic toen ik de titel las, misschien is het een idee om er een foto van de 3D én het kindje bij te zetten?
Wat gaaf dat je al echt de gelaatstrekken enzo ziet! Ik vindt je dochter er wel op lijken, mamavanammaryllis! Vooral op die laatste foto inderdaad! Wij hebben tot nu toe alleen een 3D echo gehad van de hersentjes, om eventuele verdere afwijkingen (ivm verwijd linker hersenkamertje) uit te sluiten. Daar kwam thank god verder niks uit. Maar geen 3D van het gezichtje dus.. eigenlijk wel jammer. Hadden we even naar moeten vragen Tja als ie toch bezig is met dat 3D ding....
Ja onze zoon zag en ziet er precies zoals op de 3d echo uit. En ook mimiek en dergelijke herken je terug. Heel bijzonder.
Wat mooi om de foto's zo te zien! Kan je idd zien dat ze er toch op lijken ja! De 3d echo dus gisteren gehad en na 3x wandelen/plassen/springen wilde de kleine gelukkig met het gezichtje de goede kant uit gaan liggen We vonden het heel mooi om te zien! Ben benieuwd als de kleine straks geboren is of er overeenkomsten zijn
Nog geen idee of ze er op gaat lijken.. maar ik vind haar nu al práchtig, dus ik hoop het haha! Hoe was jouw echo?