Hey meiden! Ik haal dit topic weer even omhoog hoor! het is even stil,maar dat kan gebeuren! Misschien allemaal druk aan de klus ? Groetjes, mex
Hai Mex, Nou ik hoop dat het binnenkort ook raak voor jou mag zijn! Tuurlijk voor de andere meiden ook! Hier gaat tot nu toe alles prima. Voel me best, alleen zijnmijn borsten wat gevoeliger. Eiegnlijk doen ze gewoon zeer, vooral als ik mijn bh uitdoe. Nou, kom snel hier weer kijken. Klus ze allemaal!
Meiden! Dat is lang terug zeg! moest echt flink zoeken! Ik ben ook terug van weggeweest .. ben ondertussen getrouwd en op huwelijksreis geweest!echt super... Hoe zit het met jou mexicang? en nicoletta? jeetje ben echt benieuwd... Ik heb ook nog een klein nieuwtje... ik ben ben vandaag teruggekomen van vakantie en kwam er daar dus achter dat ik dus al +- 15 tot 20 dgn overtijd was.. vandaag maar een test .. en jahoor! een dikke plus!nu morgen maar naar de dokter! jeetje ik ben zo blij maar ook echt heel benieuwd hoelang ik dan al ben.. was er de laatste tijd niet mee bezig ivm de bruiloft! Meiden ik hoop dat jullie ook goed nieuws hebben...! Liefs angel